Gå til innhold

Vannkjøling som duger?


Anbefalte innlegg

Ser litt på vannkjøling og må få det puttet inn i lepont kabinettet mitt. Gidder ikke skjære hull i hele kabinettet og tenkte på denne løsningen:

 

http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/m...r_installed.jpg

 

hvordan yter dette systemet? passer jo perfekt inn i leponten min, med tanke på at det er 2 vifter bak.

 

helt blank på vannkjøling og trenger litt hjelp.

 

noen?

Endret av the best one
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da kan det være bedre å kjøpe en radiator med 2x 120mm, er bedre ytelse, hadde engang en Black Ice Micro. Værste skrapet jeg har vært borti.

som sagt, gidder ikke skjære hull i hele kabinettet og det e ikke plass til 2x120 med radiator noen steder.. hadde da vært fint og putte inn den radiatoren fra swieftech nettopp fordi den passer inn. håper bare ytelsen er bra da..

Lenke til kommentar

skjønner at du ikke vil kutte hull i kabinettet ditt, vil ikke det selv med det første derfor kan du kjøpe swiftech sitt vannkjølings sett, her får du med alt du trenger untatt destilert vann. for det første er det ikke veldig stor temp forskjell fra en 120mm radiator til en 80x80mm max 4grader hvis du kjøper deg 2 stk. 80x80 så vil du få meget bra ytelse ca 4grader mindre enn med 1 x 80x80mm du trenger derfor ikke å kutte hull i kabinettet ditt, det er helt unødvendig da. Har selv snakket med Hans Petter Faale ifra microplex og han sa selv at det er et veldig bra sett du vil få meget bra tempraturer av dette settet. Har du penger kjøp så det :-) ytelsen er bra. fikk nylig 5/6 på en test side jeg så på. rundt 44-46grader LOAD med en 2.6GHz ht @ 3.5ghz :nice:

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...