Gå til innhold

Svennis mot Scolari i Kina


Anbefalte innlegg

Den kinesiske fotballigaen begynner å nærme seg slutten. Guangzhou Evergrande FC leder, men de har en kamp mer spilt enn Shanghai SIPG som ligger ett poeng bak, på andreplass. Guangshous trener er Luis Felipe Scolari, mens Shanghai SIPGs trener er Svennis. 

 

Da Svennis var trener for England ble han slått ut av Scolari i alle sine tre turnéringer. Er det endelig tid for revansj for Svennis? Jeg tror og håper det.

 
For ordens skyld, skal det legges til at det er to andre reelle kandidater til ligamesterskapet i Kina.
 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Evergrande leder fortsatt med to poeng, men har to potensielle bananskall igjen med Shandong Luneng hjemme og Beijing Guoan borte, på ingen måter enkle kamper.

 

Veldig heldig nå sist da de snudde 0-2 til 3-2 seier etter en lovlig sent Paulinho-scoring på overtid. Er også med i ACL, og skal til Japan i neste uke å spille en uhyre tøff bortekamp mot Gamba Osaka ( leder 2-1 etter 1st leg).

 

Shanghai SIPG har et relativt sett enklere program, og med Asamoah Gyan på topp kan de slå hvem som helst!

Evergrande har dog større stjerner, men hadde ikke gjort noe om hegemoniet deres fikk seg en trøkk ;)

Skal forøvrig til Kina å se ( jeg bor i Japan)  det som mest sannsynlig blir en opprykkskamp på liv og død for Dalian Aerbin i siste serierunde 1.november.  Bør nok bli bra stemning og en god kamp, for laget fra det som var fotballens hovedstad i Kina tidligere.

Lenke til kommentar

Evergrande leder fortsatt med to poeng, men har to potensielle bananskall igjen med Shandong Luneng hjemme og Beijing Guoan borte, på ingen måter enkle kamper.

 

Veldig heldig nå sist da de snudde 0-2 til 3-2 seier etter en lovlig sent Paulinho-scoring på overtid. Er også med i ACL, og skal til Japan i neste uke å spille en uhyre tøff bortekamp mot Gamba Osaka ( leder 2-1 etter 1st leg).

 

Shanghai SIPG har et relativt sett enklere program, og med Asamoah Gyan på topp kan de slå hvem som helst!

 

Evergrande har dog større stjerner, men hadde ikke gjort noe om hegemoniet deres fikk seg en trøkk ;)

 

Skal forøvrig til Kina å se ( jeg bor i Japan)  det som mest sannsynlig blir en opprykkskamp på liv og død for Dalian Aerbin i siste serierunde 1.november.  Bør nok bli bra stemning og en god kamp, for laget fra det som var fotballens hovedstad i Kina tidligere.

Tusen takk for dette svaret. Det gav meg fornyet håp for Svennis og Shanghai SIPG. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...