Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Dating" & militæret..


Anbefalte innlegg

Vi har møtt hverandre noen ganger - alltid vært kjempegod stemning mellom oss :) Jeg har sansen for fyren, og er rimelig sikker på at han liker meg også. Vi har ikke snakket så mye om tiden som skjer fremover når han reiser tilbake til leir hvor han har ett år igjen til han dimmer. Han nevnte bare at vi måtte holde kontakten.

 

Hvordan vil dette gå? Har dere noen tips? Frykter savnet vil bli for stort, og at følelser kanskje dabber av hvis det skal gå for lang tid mellom hver gang vi sees.. Eventuelt noen gutter/menn her inne som har hatt dame hjemme mens dere var inne som vil dele erfaringer?

 

Takk for svar. Nyyyyt de siste sommerdagene deres, det skal jeg! =D=D



Anonymous poster hash: 71ad5...ffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vet hvordan dette vil gå, men du kan gjøre ditt som å gi ham litt oppmerksomhet i ny og ne (avhengig av hvordan han er). Siden dere kun har truffet et par ganger og han har ymtet frem om å ønske videre kontakt er det nok dit veien går samtidig som det kan være usikkert - igjen vet ikke hvordan han er. Sikkert greit å gjøre han klar over hva du ønsker slik at dere har felles forventninger.

Lenke til kommentar

andelen jenter i militæret har vel gått svært kraftig opp det siste året etter "verneplikt" for jenter ble etablert.... er fyren nogen lunde attraktiv blir han ikke å sove alene hele året i militæret vil jeg tro... blir som en stor leirskole militæret nå

 

damer blir veldig mye penere etter 5 måneder i skauen...

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

TS:

andelen jenter i militæret har vel gått svært kraftig opp det siste året etter "verneplikt" for jenter ble etablert.... er fyren nogen lunde attraktiv blir han ikke å sove alene hele året i militæret vil jeg tro... blir som en stor leirskole militæret nå

 

damer blir veldig mye penere etter 5 måneder i skauen...

Hehe, sant det! Han har uansett vært i militæret i noen år nå, så å dele rom med jenter, er ikke så stas liksom. Uansett har han sin egen militærbolig, så jeg er ikke redd. Stoler på han inntil det motsatte er bevist!! :D

 

Vi har sovet sammen alle gangene, gjort gøye ting, ledd og tullet mye, han har sett meg fra mine sjarmerende og mindre flatterende sider, og vi bare ler av det sammen. FANTASTISK!! :D ^^

 

Ser virkelig ikke frem til når han skal reise inn igjen, og permisjoner vil bli dyrt mtp transport.. får se.. det går jo ikke an å gjøre noe annet enn å ta det som det kommer, men å leve i uvitenhet i slike situasjoner som dette, er litt dritt og gjør meg utrooooooolig rastløs!! 



Anonymous poster hash: a53ea...055
Lenke til kommentar

andelen jenter i militæret har vel gått svært kraftig opp det siste året etter "verneplikt" for jenter ble etablert.... er fyren nogen lunde attraktiv blir han ikke å sove alene hele året i militæret vil jeg tro... blir som en stor leirskole militæret nå

 

damer blir veldig mye penere etter 5 måneder i skauen...

 

 

Damer i militæret er litt som et felleshull hvis man kan si det.. Temmelig rause

 

 

Sånn helt seriøst, hva faen er det for noe galt med dere? Er dette seriøst holdninger/tanker dere går rundt og har?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

andelen jenter i militæret har vel gått svært kraftig opp det siste året etter "verneplikt" for jenter ble etablert.... er fyren nogen lunde attraktiv blir han ikke å sove alene hele året i militæret vil jeg tro... blir som en stor leirskole militæret nå

 

damer blir veldig mye penere etter 5 måneder i skauen...

 

 

Damer i militæret er litt som et felleshull hvis man kan si det.. Temmelig rause

 

 

Sånn helt seriøst, hva faen er det for noe galt med dere? Er dette seriøst holdninger/tanker dere går rundt og har?

 

du har åpenbart ikke vært i militæret, eller på folkehøgskole :p

 

plasser masse gutter og jenter i samme aldersgruppe til å bo sammen i ett år og kjærligheten blomstrer, det er HELT uunngåelig... hvilke holdninger er det du har? :/

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Joda, det er stort sett unngåelig at kjærligheten blomstrer.. Hvor som helst?

Å si at damer er felleshøl, og at han definitivt kommer til å pule rundt uavhengig av hva som skjed mellom de, det kan vel heller settes spørsmålstegn med. Jeg ser ikke helt trangen til å svartmale det, ei heller dømme jenter som puler den de har lyst til å pule.

 

Jenter, som de fleste andre mennesker, puler når de har lyst og har en partner som har lyst. 

Og om han hadde hatt lyst på annet selskap i senga, kan han like lett få det på en hvilkensomhelst studentkro.

Om han skulle finne ei anna frøken, så var åpenbart ikke TS så viktig for han - Og det gjelder jo uansett type avstandsforhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...