Gå til innhold

RYKTE: Dette kan Force Touch gjøre for iPhone 6s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at Android-leiren (les: Google) må følge opp denne med en ny, skikkelig 5-ish tommers Nexus. Selv for en Android-fan som meg selv begynner det å bli fristende med eple-telefon nå. Det jeg synes er mest irriterende på min LG G3 er at de (sannsynligvis) har valgt en for høyoppløst skjerm. Ja, den ser unektelig lekker ut, men ting går ikke like kjapt som på en iPhone 6. Ellers har Android mye funksjonalitet som jeg setter pris på, og som ikke finnes i eple-hagen (ennå). Trådløs lading f.eks.

Lenke til kommentar

* Ellers har Android mye funksjonalitet som jeg setter pris på, og som ikke finnes i eple-hagen (ennå). Trådløs lading f.eks.

Trådløs lading er vel ingen Android funksjon eller har noe med Android å gjøre. 

 

Blir litt som å si at skinn-seter er en funksjon på biler med diesel motor.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

 

 

* Ellers har Android mye funksjonalitet som jeg setter pris på, og som ikke finnes i eple-hagen (ennå). Trådløs lading f.eks.

Trådløs lading er vel ingen Android funksjon eller har noe med Android å gjøre.

 

Blir som å si at skinn-seter er en funksjon på biler med diesel motor.

Det er ingen som har sagt at trådløs lading er eksklusivt til Android!

Lenke til kommentar

 

 

Det er ingen som har sagt at trådløs lading er eksklusivt til Android!

Hvem påsto det? Er vel akkurat det jeg påpeker, at det ikke er en "Android funksjon". Det er hardware produsenten putter inn og det er ikke relevant til hva slags operativsystem telefonen kjører.

Det er det jeg også mener, men du lager koblinger som ikke finnes

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, av det jeg kan se, så gjør force touch akkurat det samme som om du skulle ha trykt lenge på skjermen (1-2 sekund), så jeg ser ikke helt vitsen med dette....

Det ER forskjell på kraft og tid, så det kan rett og slett ikke være det samme. Utviklerne kan bruke disse to metodene på svært ulike måter, så hva de kommer til å bruke dette til blir spennende å følge med på.

Lenke til kommentar

 

Altså, av det jeg kan se, så gjør force touch akkurat det samme som om du skulle ha trykt lenge på skjermen (1-2 sekund), så jeg ser ikke helt vitsen med dette....

Det ER forskjell på kraft og tid, så det kan rett og slett ikke være det samme. Utviklerne kan bruke disse to metodene på svært ulike måter, så hva de kommer til å bruke dette til blir spennende å følge med på.

Det blir spennende å se ja :) men jeg ser for meg at man bruker 1 sekund til å trykke hardt, så hvorfor ikke bare holde? Kan jo hende at dette fører til store langtidsskader på tommelen til folk :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...