Gå til innhold

World of Warcraft har ikke hatt så få abonnenter som dette på 10 år


Anbefalte innlegg

Gjør det du, sikker på at staten ikke blander seg i noe i Kina.

 

AtW

 

Hvem som helst kan kjøpe 1-2 boliger og leie det ut uten statlig innblanding. Så lenge du betaler skatt i Kina. Så bryr staten veldig lite seg om det. I Kina kan hvem helst fiske fra havet og selge det på et fiskemarked. I Norge blir du satt inn i fengsel hvis du gjør dette. Hadde du gjort dette i Norge ville du fått 6-10 års fengsel. http://www.liveleak.com/view?i=60e_1438782894

 

Kina er kommunistisk, men de har lært seg at visse ting skal de ikke blande seg. Dersom du begynner med politisk prat og snakker stygt om kommunist partiet. Da blir du slått hard ned på. Men alt annet fungerer som det skal og de blander seg ikke inn i alt som i Norge. Må slutte å forbinde kommunisme med ondskap for den Kinesiske nasjon fungerer bedre enn den norske.

 

Fiskelisens og kjøpmannlisens. Dette tullet trenger man ikke i Kina. I Norge blir du arrestert for å selge pølser hvis du ikke har lisens på matvognen din. Innser dere hvor latterlig Norge er? Hvis du selger mat og ikke har tillatelse fra den norske stat. Så er du kriminell.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke du selv investert masse tid i Diablo? Og hvorfor er det bedre å være god til å feks spille piano enn wow? Det er ikke nødvendigvis bra å spille wow "hele dagen"; men det er ikke akkurat noen fasit på hva som er en "bra utnyttelse av potensial" heller.

 

AtW

Ja, jeg har investert mye tid i Diablo II Classic Hardcore, men der gikk det å være top 10 samtidig som man jobbet, studerte, trente, drev med musikkproduksjon, hadde kjæreste og så filmer. I WoW er det ikke mulig å komme igjennom alt selv om man slutter alt annet og da mener jeg alt, inklusive at man ikke går ut mer og får andre til å bringe mat på døra.

 

Har brukt noe over 30k timer på WoW. Kunne gjerne vært foruten de 20k siste.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Rioter: For det første så vet jeg ikke hvor lenge du har vært interessert i politikk, men det høres ikke ut som det er særlig lenge i alle fall. Og for det andre så tror jeg neppe det hjelper å sitte og syte på et spillforum over "rikets tilstand."

 

Ellers så er det jo subjektivt hva som er fornuftig bruk av tid. Men ja, personlig synes jeg det er et poeng at spillservere en dag stenges ned. Alt med måte er det noe som heter. Mener det er en selvfølge å ha ting på stell selv om en bruker mye tid på spilling. Men for all del, sikkert noen som syns det er greit å sitte i sin egen dritt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...