Gå til innhold

Vanskelig å stå opp? Da trenger du en katapult-seng!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å skaffe løsninger som Philips Hue? Lys virker å være undervurdert når det kommer til det å våkne "naturlig" om morgenen. Etter vi fikk Philips Hue på soverommet som skrur seg på gradvis mer og mer fra 05:00 og er i full belysning 07:30 så har det vært langt enklere for oss å stå opp og faktisk være våkne om morgenene.

Det har mye samme effekten når vi har stilt inn til at lyset går gradvis ned og blir mer og mer rødt/oransje på kvelden. Det er også smart å legge inn løsninger som F.lux på PC / mobil / nettbrett som vil gjøre om det blåe lyset til mer rød / oransje som ikke holder deg like våken. Fungerer knall, men vil føles veldig uvant i starten.

Skrevet

Hva med å skaffe løsninger som Philips Hue? Lys virker å være undervurdert når det kommer til det å våkne "naturlig" om morgenen. Etter vi fikk Philips Hue på soverommet som skrur seg på gradvis mer og mer fra 05:00 og er i full belysning 07:30 så har det vært langt enklere for oss å stå opp og faktisk være våkne om morgenene.

Det har mye samme effekten når vi har stilt inn til at lyset går gradvis ned og blir mer og mer rødt/oransje på kvelden. Det er også smart å legge inn løsninger som F.lux på PC / mobil / nettbrett som vil gjøre om det blåe lyset til mer rød / oransje som ikke holder deg like våken. Fungerer knall, men vil føles veldig uvant i starten.

Hadde faktisk vært interessant å se noen bilder av løsningen din.

Vurderer å kjøpe meg en slik Philips Hue pakke, men prisen er litt drøy.

Skrevet

Hadde faktisk vært interessant å se noen bilder av løsningen din.

Vurderer å kjøpe meg en slik Philips Hue pakke, men prisen er litt drøy.

Er du litt tech-savy så burde det gå ann å snekre sammen noe selv

Skrevet

Dette er jo som snytt ut av Wallace and Grommit. Hvor er sklia (Sånn du har på lekeplassen, ikke hun du har oppi senga.) i enden av senga? Den som leder ned til kjøkkenet. Ser han fikk til å skli rett inn i buksa. Bra greier. Jeg vil bare våkne ferdig påkledd utenfor jobben, mens jeg i ørska lurer på hvordan i all verden jeg endte opp der. Da trenger vi automatisering.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...