Gå til innhold

SNIKTITT: Star Fox Zero


Anbefalte innlegg

Hvorfor er du ikke bannet ennå? Alt du gjør her på forumet er å trolle? Har rapportert deg mange ganger, men ingenting skjer. Skjønner ikke helt det der. I stedet for å være spydig og trolle kan du jo bruke noen sekunder på å se videoen jeg linket til. Der ser du spillet i aksjon, komplett med en fyr som bruker gamepaden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er du ikke bannet ennå? Alt du gjør her på forumet er å trolle? Har rapportert deg mange ganger, men ingenting skjer. Skjønner ikke helt det der. I stedet for å være spydig og trolle kan du jo bruke noen sekunder på å se videoen jeg linket til. Der ser du spillet i aksjon, komplett med en fyr som bruker gamepaden.

 

Om du ikke skjønte poenget, det er litt meningsløst av deg å klage over at andre "klager over ting de ikke har peiling på", når du selv uttaler deg bastant om ting du ikke engang har prøvd, og kritiserer gamer for å "ta feil", når de har prøvd det og ikke du. Greit nok, måten jeg presenterer poenget på kan nok oppfattes som spydig og kunne vært mer diplomatisk, men det står i stil til tonen på dine innlegg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Som sagt, hvorfor er du ikke bannet ennå? Jeg har fått en rekke advarsler opp gjennom årene, men du er her fortsatt. Skjønner det ikke.

 

Men for å ta det så selv du kan forstå det: Du påstår jeg ikke har peiling på kontrollene, men overser fullstendig videon jeg linket til - der folk spiller StarFox Zero med gamepad. Der ser vi klart og tydelig hvordan spillet vil fungere i praksis, både på tv-skjermen og på gamepaden. Det er ingenting å diskutere der. Det er ingenting som kan misforstås. Det er ingen rom for nyanser. Du ser faktiske personer spille det i sanntid. Så hva mener du med at jeg ikke har peiling på kontrollene? Du er og blir et troll, og burde seriøst ha vært bannet for mange år siden. Men ta det med ro, jeg har for lengst gitt opp å rapportere deg.

 

(Det verste er jo at jeg nesten garantert kommer til å få en advarsel for å uttale meg på denne måten. Men gjør du det? Nope.)

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Journalister klager over at spillet er for vanskelig? Var ganske ambivalent til spillet, men etter å ha lest dette ble jeg faktisk mer interessert.

 

Ja, for det vi alle elsker er jo spill som er vanskelige fordi de har dårlig kontroll :)

 

AtW

Dette vi alle frykter, men finnes heldigvis flust med spill som har blitt slaktet pågrunn av at annmelder ikke tar seg tid til å sette seg inn i mekanikkene. Et kroneksempel er The Wonderful 101, som Platinum Games også utviklet. En av de beste spillene denne generasjonen, men fikk slakt for å være for kronglete/vasnkelig.  Nå er jo Furevik ikke den verste spilljournalisten der ute, men fortsatt lov å håpe at han, som så mange kolleger, er fullstendig på bærtur.

 

Eventuelt kan ting fikses før lansering. Nintendo har de siste årene hatt en lei tendens til å ha oversimplifiserte kontrollsetup de siste årene, så noe i den andre retningen er ikke meg i mot.

 

 

Som du sikkert såg i teksten har eg allereie sagt at dette i beste fall kan vere ei vanesak, men at det var frykteleg vanskeleg å kome i gong med.

 

Eg fekk ikkje prøve spelet utan gyro, og eg kan berre skrive om det eg faktisk har fått prøve.

Var ikke målet mitt å angripe deg og din integritet. Selv om jeg innser at det kanskje var resultatet.Beklager det.

 

Med det sagt, så vil jeg fortsatt si at det er en viktig ting for meg at slike spill ikke spiller seg selv. Siden Platinum Games står bak, håper jeg fortsatt på at det er snakk om en vanesak, og ikke bare elendig spilldesign.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, hvorfor er du ikke bannet ennå? Jeg har fått en rekke advarsler opp gjennom årene, men du er her fortsatt. Skjønner det ikke.

 

Men for å ta det så selv du kan forstå det: Du påstår jeg ikke har peiling på kontrollene, men overser fullstendig videon jeg linket til - der folk spiller StarFox Zero med gamepad. Der ser vi klart og tydelig hvordan spillet vil fungere i praksis, både på tv-skjermen og på gamepaden. Det er ingenting å diskutere der. Det er ingenting som kan misforstås. Det er ingen rom for nyanser. Du ser faktiske personer spille det i sanntid. Så hva mener du med at jeg ikke har peiling på kontrollene? Du er og blir et troll, og burde seriøst ha vært bannet for mange år siden. Men ta det med ro, jeg har for lengst gitt opp å rapportere deg.

 

(Det verste er jo at jeg nesten garantert kommer til å få en advarsel for å uttale meg på denne måten. Men gjør du det? Nope.)

 

Nei, jeg påstår du uttaler deg bastant om ting du ikke har prøvd, noe du gjør. Og det er ikke slik at man får full innsikt i hvordan noe er å gjøre i praksis av å se en video av noen som gjør det. Videre aner du ingenting om hva andre her inne har sett og ikke sett om denne kontrolleren. Du uttaler deg bastant om ting du ikke har prøvd, og fremstiller det som andre ikke har peiling. Om du virkelig synes at jeg påpeker det er "trolling", så er det kanskje på tide å øke selvinnsikten litt. Kanskje du også da får svaret på hvorfor jeg ikke er bannet? Kan det tenkes at det faktisk ikke er trolling?

 

AtW

Lenke til kommentar



*snip*

Som sagt er gyrokontrollen helt frivillig, så hele posten din er meningsløs.

 

 

Merkelig påstand når hovedpoenget i posten min er de to skjermene. Er du i overkant opptatt av dine egne meninger og enig med deg selv kanskje?

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...