Gå til innhold

Salg av GTX 780 Classified


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve classy er ikke noen dollarboost lenger pga det skrevet over. 

Så da havner det i samme kategori som 780 , 1600-1800 kr. 

Det er kun pga den svake krona, ellers ville det blitt 1300. 

 

2 laken har dette tallknuse-del-forumet solgt ca 20 780ti kort for siste 5 mnd og da har frakten vært inkludert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selve classy er ikke noen dollarboost lenger pga det skrevet over. 

Så da havner det i samme kategori som 780 , 1600-1800 kr. 

Det er kun pga den svake krona, ellers ville det blitt 1300. 

 

2 laken har dette tallknuse-del-forumet solgt ca 20 780ti kort for siste 5 mnd og da har frakten vært inkludert. 

 

Det er synn å si det for trådstarter, men du har 100% rett  :yes:

Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg er på jakt etter et kort til, da jeg har lyst å prøve sli og har lyst til å bygge om custom vannkjølinga. Om jeg hadde fått tak i et kort til, hadde jeg hatt en grunn til å gjøre noe med vannkjølingen! ;)

 

Tenkte vel ikke at classifed var noe boost, men var bare for å spesifisere hvilket kort det var.

Lenke til kommentar

Ser 780 Classified med blokk selger for ca 240-250 euro i Tyskland, brukt. Det er ca 2200kr med dagens kurser. Da er vel det markedsprisen, sånn omtrent - hvertfall om du tenker utenfor Norge. Hvorfor slikt skal være verdt mindre her, i høykostlandet over alle høykostland, vet jeg ikke, kanskje en samfunnsøkonom har et godt svar :p

Lenke til kommentar

Ser 780 Classified med blokk selger for ca 240-250 euro i Tyskland, brukt. Det er ca 2200kr med dagens kurser. Da er vel det markedsprisen, sånn omtrent - hvertfall om du tenker utenfor Norge. Hvorfor slikt skal være verdt mindre her, i høykostlandet over alle høykostland, vet jeg ikke, kanskje en samfunnsøkonom har et godt svar :p

Du må se det i forhold til priser på andre ting. Om det er priset til "2200kr" betyr ikkje at det selges for det.

 

Går man utifra gtx 970 til 3500kr, så er det bare å regne seg bakover i forhold hva 780ti og 780 yter. Når man ser på alder som en faktor også, så er jammen med ikkje 780 verdt mye :p

Lenke til kommentar

 

Ser 780 Classified med blokk selger for ca 240-250 euro i Tyskland, brukt. Det er ca 2200kr med dagens kurser. Da er vel det markedsprisen, sånn omtrent - hvertfall om du tenker utenfor Norge. Hvorfor slikt skal være verdt mindre her, i høykostlandet over alle høykostland, vet jeg ikke, kanskje en samfunnsøkonom har et godt svar :p

Du må se det i forhold til priser på andre ting. Om det er priset til "2200kr" betyr ikkje at det selges for det.

 

Går man utifra gtx 970 til 3500kr, så er det bare å regne seg bakover i forhold hva 780ti og 780 yter. Når man ser på alder som en faktor også, så er jammen med ikkje 780 verdt mye :p

 

 

Hvis det er ebay du sikter til så er jo det auksjonspriser, altså det kjøper faktisk betaler :) 2200kr som kjøpssum føler JEG er helt OK for et slikt kort, med vannblokk - men det er klart at om en generasjon eller to blir blokken verdiløs fordi kortet yter for dårlig uansett. 780 er helt greit i dag, hvertfall i SLI.

Lenke til kommentar

 

Ser 780 Classified med blokk selger for ca 240-250 euro i Tyskland, brukt. Det er ca 2200kr med dagens kurser. Da er vel det markedsprisen, sånn omtrent - hvertfall om du tenker utenfor Norge. Hvorfor slikt skal være verdt mindre her, i høykostlandet over alle høykostland, vet jeg ikke, kanskje en samfunnsøkonom har et godt svar :p

Du må se det i forhold til priser på andre ting. Om det er priset til "2200kr" betyr ikkje at det selges for det.

 

Går man utifra gtx 970 til 3500kr, så er det bare å regne seg bakover i forhold hva 780ti og 780 yter. Når man ser på alder som en faktor også, så er jammen med ikkje 780 verdt mye :p

 

 

Det var den konklusjonen jeg også hadde.. Han ene var villig til å gå ned litt og han andre mente det var _mange_ som var interessert i prisen han hadde lagt ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...