Gå til innhold

Kjøpe tegnebrett


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har i det siste blitt veldig glad i å tegne, men nå ønsker jeg å kjøpe et tegnebrett som du kan koble mot pcen slik at det du gjør på brettet kommer opp på pcen. Det skal være mulig og tegne hva som helst f.eks lage sitt eget Mineraft skin osv.

 

Budsjett= Så billig som mulig og det kan være fra Finn.no eller andre nettsider som Komplett.no osv

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare 150,- tapt hvis det er crap så ikke noe farlig å prøve, kan hende det fungerer greit nok. Hvis du ser på USB kontakten på bildet så ser du at det er veldig lite så det er ikke mange krusedullene du får laget med det :p

 

Hvis du bestiller et nytt fra en nettbutikk så har du angreretten og garanti også, bare det er verdt noen hundre kroner i mine øyne. Hvis dette er noe du er sikker på at du kommer til å bruke så bør du heller legge i "litt for mye" så du blir fornøyd/ får noe bra istedenfor å legge inn "for lite" så du må kjøpe en gang til hvis du blir misfornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på Ebay når jeg skrev tråden -.- http://www.ebay.com/itm/Huion-USB-Writing-Drawing-Graphics-Design-Art-Tablet-4-x-2-23-Digital-Pen-/311369705805?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item487f14a94dInkludert frakt. Hva tenker folk om denne? Jeg finner sikkert en prikk lik til 100 lappen inkludert frakt btw men dette var bare et eksempel^^

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...