Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutter..kan dere hjelpe meg å tolke hvordan denne gutten tenker?


Anbefalte innlegg

Hei:) Må starte denne tråden med å si at jeg var en ORDENTLIG drittkjerring før. Da snakker vi silent treatment, bitching, grining, you name it....

 

Nå(noen år senere, og noen kjærester senere), har jeg lært meg hvordan dere gutter fungerer..

Har lært meg å slappe av. Lært meg til at selv om ikke *han* svarer på en sms, så betyr ikke det at han er utro eller noe sånt..

 

Nå har jeg møtt en gutt som jeg liker utrolig godt. Jeg fniser når jeg tenker på han/oss, blir kåt når jeg tenker på hvordan han tar på meg, og bryr seg om meg(håper jeg hvertfall), og i det hele tatt..... Jeg liker han veldig godt.

 

Han sier at han liker meg også. Jeg forteller han at jeg har endel dårlige erfaringer med gutter, og at han ønsker å ta ting rolig pga. det. Han sier at han aksepterer det, men fortsetter å kysse/tafse/klemme på meg helt til jeg sier stopp.

 

Jeg har i tillegg fått høre fra noen i nær familie at de ikke er overlykkelige over at jeg treffer denne mannen, da hans familie(brødre) er (i følge min slektning, IKKE mine ord)kjent for å banke opp kvinner, og blabla..

 

Flørten min fortalte om sine brødre, og også han selv, som sikkert ikke hadde de beste ryktene i hjembygda grunnet ting som hadde skjedd tidligere.

 

Jeg møtte denne flørten min i ny by. Han er voksen nå, på den korte tiden jeg har kjent han nå har han vært snill mot meg. Men innerst i bakhodet bekymrer jeg meg for disse ryktene som familie og vennee forteller meg om fyren.

 

Jeg liker han så godt, og jeg vil så gjerne stole på han.

 

Men......åhhhhhhrrrrrr,.. Hva gjør jeg egentlig i denne situasjonen?:( Jeg vil vil jo høre på det vennene mine sier.

Samtidig har jeg blitt veldig glad i *han*, og vil stole på han/gi han en sjanse......

 

Hva gjør jeg?:/ Hvem skal jeg høre på?

 

 

(beklager om teksten er merkelig, er ikke veldig edru.....)

 

Anonymous poster hash: dcd9d...22a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hold det gående til det motsatte er bevist

ofte tror man att man har all kjennskap til en person.. kan være mye man ikke vet.

vold etc starter ofte i fylla..åsså utvikler det seg derfra..har ikke erfaring med det men har bekjente og familie som har vært borti det :/...

men ja, prøv helt til det motsatte er bevist :)

Lenke til kommentar

Flørten min fortalte om sine brødre, og også han selv, som sikkert ikke hadde de beste ryktene i hjembygda grunnet ting som hadde skjedd tidligere.

 

Jeg møtte denne flørten min i ny by. Han er voksen nå, på den korte tiden jeg har kjent han nå har han vært snill mot meg. Men innerst i bakhodet bekymrer jeg meg for disse ryktene som familie og vennee forteller meg om fyren.

 

Det er et veldig dårlig argument for å stole på en som har drevet med fysisk vold mot kjærester. De som banker damene sine er ofte snillere enn andre menn i starten. De har en fremgangsmåte for å kunne utøve vold over tid som innebærer å hjernevaske personen med "snillhet" slik at de drar standardargumentet; Han er jo så snill ellers, han hadde bare en dårlig dag....

 

Vær forsiktig, både med det å høre på rykter/ gamle historier og å overse dem helt. Du er på tynn is her og under den kan det vente et monster eller en prins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...