Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan forsikrer jeg meg at han er seriøs?


Anbefalte innlegg

Så jeg har snakket en del med en fyr, ironisk nok møttes vi på tinder og har snakket masse siden det. Han har spurt meg om jeg vil møte han i morgen, men jeg er fortsatt veldig usikker. (Er veldig forsiktig med hvem jeg møter fra nett), og akkurat nå vil jeg ikke bare møte noen for å møte de eller for å få meg noe, så snakker vi ikke mer sammen. Så klart kan det jo hende han ikke er som jeg trodde, eller jeg ikke er som han trodde om vi møtes, men jeg vil fortsatt forsikre meg om at han er seriøs. Så da er spørsmålet hvordan jeg skal gjøre det, føler jeg ikke kan være rett på sak fordi jeg da virker desperat(?)... 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste muligheten er vel å møte han og se hvordan han oppfører seg? 

 

Hvis han begynner å hinte til sex eller blir påtrengende er det bare å avslutte daten. Men hvis han er seriøs vil han prøve å bli kjent med deg, og hvis alt går bra så vil han sikkert spørre om dere skal finne på noe en senere gang? Ikke gjør noe du føler deg tvunget til. Hvis du ikke vil kysse han, så gjør du ikke det. Vil du kysse han, så gjør du det. Ingen vits å tenke på at du skal spille "hard to get" for å se om han er interessert.

 

Du bør kanskje ikke spør om han er seriøs før du faktisk han møtt han. Men kan ikke skjønne hvordan du kan virke desperat hvis du sier at du ikke er ei jente som har sex med noen du ikke har følelser for (eller noe sånt, bla bla). 

Hvis du ikke er redd for å virke desperat etter kjæreste da, det er det alltid en sjanse for. 

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å finne ut av sånt uten å møte vedkommende først. Noen virker useriøse på nett, og er det, mens andre kan virke useriøse på nett, mens de egentlig er ganske seriøs utenfor nettet. Det er ikke alle som tenker gjennom hvordan de framstår på internett.

Burde for øvrig ikke være så vanskelig å finne noen som ikke bare er ute etter sex.

Hadde folk vær like bestemt for å finne seg en partner å leve lykkelig med som de er opptatt av ikke å framstå desperat, ville langt flere vært i lykkelige forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det er vanskelig å finne ut av sånt uten å møte vedkommende først. Noen virker useriøse på nett, og er det, mens andre kan virke useriøse på nett, mens de egentlig er ganske seriøs utenfor nettet. Det er ikke alle som tenker gjennom hvordan de framstår på internett.

 

Burde for øvrig ikke være så vanskelig å finne noen som ikke bare er ute etter sex.

 

Hadde folk vær like bestemt for å finne seg en partner å leve lykkelig med som de er opptatt av ikke å framstå desperat, ville langt flere vært i lykkelige forhold.

Dette er sant. Nettet kan få deg til å fremstille deg selv som noe annet enn på virkelig, men så har det også noe å si på hvem man snakker med på nettet. For hvordan du er med vedkommende, blir reflektert på hvordan den personen selv er med deg...

Lenke til kommentar

umulig å forsikre seg, hvis du prøver å forsikre deg vil selve forsøket ditt gjøre at han blir uinteressert i deg. Så du kan bare tape på å forsøke en slik "forsikring". Det værste som fins er jenter som skal prøve å "finne ut om du er seriøs" fordi dem egentlig ikke er egnet til å date.... dem er alt for skjøre følelsesmessig til å være i dating gamet.... skal du være med på leken må du tåle steken, hvis du ikke tåler å bli avvist kan du ikke date...... 



Anonymous poster hash: 7dcce...2db
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...