Gå til innhold

Hvor mange skritt gikk du i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med trening og spaser til jobb tror jeg at jeg ligger paa rundt 20 000 om dagen.

 

Noen applikasjon/nettside vet jeg dessverre ikke, men du kan jo enkelt bruke Google maps for aa finne distansen, og føre det i en god gammel notatbok, eller et regneark ;)

Det er ganske langt det :)

 

Ja, er jo mulig det, men hadde vært greit med en slik side :)

Lenke til kommentar

Det finnes iallefall i form av pulsklokke med gps, men om du kan ha den på hele dagen + inne osv, tvilsomt.

 

Under en butikkbygging fikk jeg 80.000 skritt, mens en kontordag viser mellom 8 og 12K

Om man triller en vogn og klokka er på armen, så teller den 0 ^^

 

5000 er det helsemyndighetene anbefaler, så under det burde skammes.

Lenke til kommentar

På jobben her so brukar vi dytt.no for konkurransane våre. Usikker på om du må betale sjølv om du er ein privatperson.

Så på siden, men det koster 300kr per person dessverre.

 

Begynt å bruke walking4fun.com. Simulerer en reise fra Mexico til Canada. Delt opp i mange stages og viser på kart hvor langt du har gått, hvor du er nå, hvor mange prosent du har gått av stage x og reisen totalt samt legger ved bilder tatt av andre turister på den løypa. Genialt, og gir en motivasjon til å gå mye :)

 

Bruker skritteller på app. Lest at de i mange tilfeller er mer accurate enn selve skrittellere. Men prøver å få inn så mange som mulig og er jo gode å sammenligne fra dag til dag.

Lenke til kommentar

Jeg bruker fitbit Charge HR, det er lagt opp ganske bra community rundt fitbit sitt utstyr. 

Har funnet enn haug med nordmenn, og vi har stadig konkurranser i uka om hvem som går lengst, både over en arbeidsuke til helgbaserte runder. Det er en haug med "trofeer" for forskjellige hendelser. 

 

Jeg hadde ikke klart å interessere meg om jeg ikke hadde hatt litt konkurranse.

 

https://www.fitbit.com/group/22CKL5

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Samsung gear fit er den beste jeg har prøvd mot juks.

Om jeg går, så teller den.

Om jeg rister, så teller den ikke.

Den må ha den G-peaken fra skritt og jeg klarer nesten ikke riste til meg skritt.

 

Man vil jo at det skal være noge lunde realistiske tall.

Etter å ha kjørt bil i en mil med mye ratting , så har den ikke talt ett skritt, så fornøyd med klokka så langt.

 

Overvektig i statene får klokke av legen hvor de må gå x skritt for å få hjelp.

De putter den på hunden sin og sender den ut i hagen ^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg pleier å ligge på 15-20.000 skritt daglig. Jeg har en veldig stillesittende jobb og har som regel 2500 skritt når jeg er hjemme fra jobb kl 16 og må virkelig gjøre en innsats for å nå målet mitt hver dag. Jeg har også en veldig liten leilighet og får få "gratis" skritt hjemme. Jeg må gå 1,5-2 t tur etter jobb + litt aktivitet for å komme i mål. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...