Gå til innhold

Sommervikar på sykehuset! HJELP!


Anbefalte innlegg

Ironisk nok kom det beste innlegget fra selveste

MANNEN MED LJÅEN, og tusen takk for godt svar. :-) ??✌️

Jeg skal garantert hjelpe deg så godt jeg bare evner hvis du står fast i noen spørsmål selv senere i fremtiden. Kjempeflott og det mener jeg virkelig!!! Beste innlegget for dagen går til deg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det ikke et eget hjelpesenter eller moderator for Diskusjon.no ,så er jo det også noe jeg selv vil rapportere om jeg berøres ytterligere enn uærlige som 'vet best' men liker å skape bekymringer hos de mange som ikke har kunnskapen de trenger for og gjøre det samtlige burde gjort i et forum. Selv står jeg for ærlighet og respekt i enhver situasjon,verdt å merke seg hos dere som må kødde til alt overalt. Triste greier....

Klikk på "rapporter" under innlegget du vil rapportere. Da kan du skrive en begrunnelse så vil en moderator se på saken og eventuelt ta affære om det er brudd på forumreglene.

Lenke til kommentar

Gratulerer med vel overstått Evelen!

Nå er det ikke tillatt å dele lenker til andre nettsteder, ei heller videosnutter. Bruker siden 2005, ....vel,det sier vel sitt om både regelverkets gang ,men kjære: Skal ikke bruke min tid på og være her i forumet lengere enn nødvendig. Ekkelt og bli så brutalt behandlet ,kun for noen få spørsmål om sikkerheten.

God aften til den ene ærligste av alle:

"Mannen Med Ljåen". -RESPECT-!!!???

Lenke til kommentar

Dette er nok dessverre et ganske gjengs problem. Kjerringer som ikke kan oppføre seg fordi de tror de er så høyt på strå pga de har utdannelse og ikke du. Veldig typisk på arbeidsplasser med mange damer. Føler med deg. Grunnen til at sjefen ikke har tatt seg tid til å prate med deg, er sikkert fordi hun ikke tok klagen fra drittkjerringen seriøst.

 

Er det andre hyggelige kolleger der? Bruk kreftene dine på å få et godt forhold til dem, og prøv å overse drittkjerringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...