Gå til innhold

Trenger navnet på samleobjekt fra barndommen!


Anbefalte innlegg

Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg da jeg har veldig lyst til å se disse igjen..

Det eneste jeg kan huske var at det var slike rundinger med 4 magnet i hver ende(rektangulert) med et bilde i rundingen.

På bildene var figurene vi liksom samlet på! Disse kjøpte man i poser og byttet i hytt og pine på skolen jeg gikk på?

Meningen var å legge mange utover gulvet for så å kaste én å se hvor mange som festet seg til denne!

Håper noen kan hjelpe!

(Tror hovedfiguren i spillet som var mest sjelden ble solgt på div. Matbokser og slikt i den tiden!)

Disse ble solgt i samme tid som b.la dracco heads.

Hadde betydd veldig mye om noen vet hvilke samle magneter jeg snakker om?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg da jeg har veldig lyst til å se disse igjen..

Det eneste jeg kan huske var at det var slike rundinger med 4 magnet i hver ende(rektangulert) med et bilde i rundingen.

På bildene var figurene vi liksom samlet på! Disse kjøpte man i poser og byttet i hytt og pine på skolen jeg gikk på

Meningen var å legge mange utover gulvet for så å kaste én å se hvor mange som festet seg til denne!

Håper noen kan hjelpe!

(Tror hovedfiguren i spillet som var mest sjelden ble solgt på div. Matbokser og slikt i den tiden!)

Disse ble solgt i samme tid som b.la dracco heads.

Hadde betydd veldig mye om noen vet hvilke samle magneter jeg snakker om

 

Takk på forhånd!

grr... Nå skapte du ett irritasjonsmoment for meg her. Skjønner akkurat hva du mener, men husker ikke hva de heter selv. Husker vel såvidt utseendet heller.. skal si ifra om jeg kommer på det

Lenke til kommentar

Heisann!

Hadde en del sånne sjøl, nå er jeg bare 19 år da, men vi hadde sånne i Drammen vi også  :rofl:

Så var det jo: Pokemon kort, klinkekuler, "Goggos" (?), Duel Masters kort ... osv osv lol

Men jo .. Tengamo, ringer det noen bjeller?
https://www.google.no/search?q=magnet+med+bilde+i+midten&rlz=1C1PRFC_en&espv=2&biw=1858&bih=951&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=IY1xVZmoNoTZU5rJgfgL&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=Tengamo

Endret av OutrageousXSM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...