Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Plagsomt kåt


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg(en mann) har problemer med at jeg er så fryktelig kåt hver enenste dag. Det bare er helt lammet der nede, og jeg kommer ingen vei med ting jeg skal gjøre etc. Det ødelegger altså regelrett dagene mine.

Det blir til at jeg må legge meg ned på gulvet minst et par ganger daglig og få det overstått for en stund.
Kvinner er vanskelig å få konakt med for meg. Har brukt massasjetjeneste noen ganger, og har også lett for å ringe telesex og sånt. Huff syns det hele er litt ekkelt, har ikke lyst til å ha det sånn. Det hemmer meg hver eneste dag.

Hva kan sånn overdreven kåthet komme av, har matvaner noe å si? Er der noe måte å få det redusert på, noe man kan spise? Eller piller eller noe?  



Anonymous poster hash: 4838d...f3b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

SSRI medikamenter/lykkepiller kan nok hjelpe på problemet da de ofte fjerner noe av lysten.

Gå til lege med problemet, det finnes medikamenter. Man kan ikke fly rundt med ståpikk hele tida!

 

Det å ha mye sex er ofte ingen løsning da mye vil mer......

Lenke til kommentar

SSRI medikamenter/lykkepiller kan nok hjelpe på problemet da de ofte fjerner noe av lysten.

Gå til lege med problemet, det finnes medikamenter. Man kan ikke fly rundt med ståpikk hele tida!

 

Det å ha mye sex er ofte ingen løsning da mye vil mer......

 

Takk for beste svar så langt. Å foreslå massiv løssluppen sex og hor syns jeg er ganske tankeløst av andre.

Jeg har syndet litt som jeg skrev, men det er jo ikke noe jeg trakter etter å gjøre :(

 

Anonymous poster hash: 4838d...f3b

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det blir fort mye styr (og litt pinlig) om man skal til lege og videre til spesialist. Tror heller jeg ville juget på meg en depresjon for å få feks. Fontex, Cipramil eller noe. Uansett så tror jeg legen skriver ut noe uten å henvise videre, og om han gjør dette trenger du ikke møte, bare ringe å avbestille timen hos spesialisten. Legen kommer ikke til å ta opp dette igjen. Alternativet er jo å bytte lege også.

 

Du kan jo høre med noen du vet har gått på lykkepiller om de har noen igjen? Ingen av disse pillene er farlige, men det anbefales naturligvis ikke å gjøre det på denne måten her i ett åpent forum. Da kan du i det minste få testet ut om det virker :)

Lenke til kommentar

 

SSRI medikamenter/lykkepiller kan nok hjelpe på problemet da de ofte fjerner noe av lysten.

Gå til lege med problemet, det finnes medikamenter. Man kan ikke fly rundt med ståpikk hele tida!

 

Det å ha mye sex er ofte ingen løsning da mye vil mer......

 

Takk for beste svar så langt. Å foreslå massiv løssluppen sex og hor syns jeg er ganske tankeløst av andre.

Jeg har syndet litt som jeg skrev, men det er jo ikke noe jeg trakter etter å gjøre :(

 

Anonymous poster hash: 4838d...f3b

 

 

"Syndet"? Si meg, du er ikke en sånn hjernedød puritansk kristen?

 

I så fall er det ikke rart at du sliter. Å undertrykke seksuelle drifter har en lei tendens til å slå tilbake på en.

 

Uansett: å få utløp for sine lyster er utelukkende sunt, positivt og bra. Drit i hva julenissen, haugtussa eller hva det nå måtte være har av meninger om seksualitet. Dersom dette ikke hjelper, og/eller det fortsetter å gå ut over din evne til å fungere i hverdagen og delta i samfunnet er det en sak for helsevesenet som kan bistå med både medikamentell behandling og adferdsterapi.

 

Anonymous poster hash: dd803...bcf

Lenke til kommentar

Nei, men jeg vil heller ikke være en ekkel gris av en horbukk pga dette problemet. Sex med kvinne får eventuelt komme den dagen jeg treffer en normalt. Jeg oppsøker ikke kvinner for sexen.

 

Faktisk så liker jeg ikke sex med et menneske noe særlig. Har prøvd det, og det gir meg ikke noe å være inni en kvinnekropp selv om det er en måte. Faktisk  foretrakk jeg mye mer om kvinnen brukte hånden, tro det eller ei men det var greiere for meg hvertfall. Da ble det ikke så personlig, så det går på en måte. Det virket bedre også, det er derfor jeg av og til besøker en kvinne som driver massasje.

Vet ikke om slikt kan kalles sex, egentlig er det vel bare massasje faktisk? Men det er en for dyr måte, det koster tusen kroner hver gang, så det er sånt som kan gjøres bare en eller to ganger i måneden. 



Anonymous poster hash: 4838d...f3b
Lenke til kommentar

Kan hende de damene du har vært borti har hatt for store vaginaer. 

Du bør i hvert fall ikke tenke at du er en "grisete horebukk", du som mann må jo så klart ivareta dine naturlige, seksuelle behov. Blir det helt fjernt for deg å dra på byen i helgene og finne noen der, til tross for at damene kanskje kun har sex for bekreftelses skyld, men samtidig oppfyller dine behov?

Lenke til kommentar

 

Nei, men jeg vil heller ikke være en ekkel gris av en horbukk pga dette problemet. Sex med kvinne får eventuelt komme den dagen jeg treffer en normalt. Jeg oppsøker ikke kvinner for sexen.

 

Faktisk så liker jeg ikke sex med et menneske noe særlig. Har prøvd det, og det gir meg ikke noe å være inni en kvinnekropp selv om det er en måte. Faktisk  foretrakk jeg mye mer om kvinnen brukte hånden, tro det eller ei men det var greiere for meg hvertfall. Da ble det ikke så personlig, så det går på en måte. Det virket bedre også, det er derfor jeg av og til besøker en kvinne som driver massasje.

 

Vet ikke om slikt kan kalles sex, egentlig er det vel bare massasje faktisk? Men det er en for dyr måte, det koster tusen kroner hver gang, så det er sånt som kan gjøres bare en eller to ganger i måneden. 

 

Anonymous poster hash: 4838d...f3b

 

 

Å kalle noen som har mye sex for "en ekkel gris av en horbukk" vitner om et forkastelig menneskesyn, noe jeg føler du burde legge av deg. Det er et særdeles usjarmerende personlighetstrekk.

 

Ellers er jeg enig med deg i at hånd og munn er langt bedre egnet til å gi seksuell nytelse enn hva en vagina er. Inn-ut sex er dørgende kjedelig. Hva slags massasje er det du går til - er det sånn tantrisk massasje? Har vurdert litt slikt selv også.

 

Anonymous poster hash: dd803...bcf

Lenke til kommentar

Unnskyld. Det var ikke det jeg mente, men skjønner det kan tolkes slik.

Snakket utelukkende om meg selv, hvordan jeg ville følt det. Det var ikke myntet på hva andre gjør. Og jeg snakket om det å velge kvinner på nettet med dette som formål.

Selvfølgelig kan andre ha så mye sex de vil uten at de trenger være griser. Men da tenker du sikkert på forhold i et partnerskap, og ikke sex på bestilling som jeg ble tilrådet.



Anonymous poster hash: 4838d...f3b
Lenke til kommentar

Ellers er jeg enig med deg i at hånd og munn er langt bedre egnet til å gi seksuell nytelse enn hva en vagina er. Inn-ut sex er dørgende kjedelig. Hva slags massasje er det du går til - er det sånn tantrisk massasje? Har vurdert litt slikt selv også.

Anonymous poster hash: dd803...bcf

 

 

Jeg går til en Thaidame som driver med ekte Thaimasassje. Så jeg pleier få halve tiden med thaimassaje, og så andre halvdel med pressing, trampling og intimmassaje. Det koster kr 600 med kun massasje og så + 400 for den andre halvparten. Syns det er en grei deal.

 

Anonymous poster hash: 4838d...f3b

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ville ikke anbefalt å lyve på deg en depresjon for å få "lykkepiller". Det finnes mange andre bivirkninger, og det gjør deg nødvendigvis ikke mindre kåt. Personlig er jeg forsatt like kåt, men vanskeligere å komme. Jeg er jente da, men jeg ville nok heller satset på en spesialist da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...