UAM Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Er inne i det andre døgnet med en 1024/256 linje, som er mildt sagt ustabil. Har brukt de obligatoriske 45min i kø for melde fra om problemet, så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar til de får fingeren ut av brunøyet og får fikset feilen. Har også et ønske om å opprette og endre email adresser, så jeg brukte nye 45 min for å få tilsendt brukernavn og koder, men fuksjonen som muliggjør endring av passord samt opprette nye epost adresser er ute av drift for øyeblikket, så jeg får leve på nåde med min gamle epost-konto fra telenor, så lenge det varer. For å gjøre velkomsten min ekstra varm lå linja mi nede i 5 timer i går. Lover godt dette her??
agvg Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Er inne i det andre døgnet med en 1024/256 linje, som er mildt sagt ustabil. Mister du sync eller er linja død selv om du har sync?
UAM Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 Linja er stabil i perioder på 3-5min, deretter legger den seg død en periode. Har ikke sjekket linjesyncen enda.
agvg Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Linja er stabil i perioder på 3-5min, deretter legger den seg død en periode. Har ikke sjekket linjesyncen enda. Det er svært greit og vite når du skal klage, er det problemer med sync så ligger jo feilen utenfor Tiscali sin kontroll og man må la Telenor Networks feilsøke.
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 får håpe jeg ikke opplever det den 14. november (da er endelig bindingstiden over hos telenor)
Slip Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Min bindingstid me telenor var over forrige helg Bluecom på vei
UAM Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 Min bindingstid hos Tiscali, har nettopp begynt!
Slip Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Btw, en kompis me tiscali hadde samme problem i starten.. varte i noen dager. Etter det har det aldri oppstått problemer!
Znoken Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Må bare si at når du tegner abonnement hos Tiscali så kan dere ikke forvente noe annet. Hadde dere tatt dere tid og lest om alle postene om tiscali her på forumet så hadde dere aldri i verden tegnet noe adsl abonnement hos dem. Tiscali er og blir værstingen blant leverandører pr.dato, så ligg unna dem for Guds skyld.. Min bindingstid hos Tiscali, har nettopp begynt! STAKKARS JÆ***
Slip Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Har du noen gang hatt Telenor adsl? 50/50 oppetid/nedetid jo! Har en maskin på Tiscali linje, den er 15% overhead på nesten hele tiden!
Digger Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Men gutter da!!! Har dere muligheten for NGT så er valget enkelt jo.
Slip Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hadde tatt NGT hvis det var mulig ja.. men har ikke bygd ut her enda De kan ha LITT lenger borti her men det er maks: ADSL Alpha 704 ADSL Alpha 1024 .. for lite! 2048/256 fra bluecom får holde intill videre!
UAM Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 Hvilken leverandør skulle jeg ha valgt, Tele2? Har en kompis med Tiscali, han er meget fornøyd. Men det er selvfølgelig når problemene melder seg, man får testet kvaliteten på kundeservicen til leverandøren. Til nå er jeg ikke imponert!
UAM Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 NGT er sikkert bra, de køddene lovte tilgang denne høsten, men trakk seg. Dermed er ikke NGT et alternativ.
Fotoentusiasten Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hadde du gjort noen søk på forumet her før du bestilte bredbånd så hadde du ikke valgt Tiscali.....! Mange er selvfølgelig fornøyd med Tiscali, men dem har ikke hatt behov for kundeservice. Det er da man virkelig merker hva Tiscali er.
bruno Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Har du noen gang hatt Telenor adsl? 50/50 oppetid/nedetid jo! Har en maskin på Tiscali linje, den er 15% overhead på nesten hele tiden! Jeg hadde Telenor i 2 år og oppetid på omtrent 100%, nå har jeg Bluecom. Oppetida er nok 98-99% nå også, men halvparten av tia har jeg 28.8 hastighet.
Orjanp Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Har du noen gang hatt Telenor adsl? 50/50 oppetid/nedetid jo! Har en maskin på Tiscali linje, den er 15% overhead på nesten hele tiden! Har oppunder 100% oppetid de siste to årene med telenor ADSL 704/128. Har også mellom 5% og 10% overhead.
goggen Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Linja er stabil i perioder på 3-5min, deretter legger den seg død en periode. Har ikke sjekket linjesyncen enda. Det er svært greit og vite når du skal klage, er det problemer med sync så ligger jo feilen utenfor Tiscali sin kontroll og man må la Telenor Networks feilsøke. Hva betyr denne sync-lampa? Jeg sliter med Telenor ADSL, linja dør ut sånn ca. hver 4-6 time, restarter jeg route rog modem funker det fint for en stund igjen. Når jeg mister forbindelsen lyser sync-lampa. Har prata med Telenor, de finner ingen feil/har ikke fått meldinger om feikl fra andre brukere i samme område.
ahpadt Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Har du noen gang hatt Telenor adsl? 50/50 oppetid/nedetid jo! Har en maskin på Tiscali linje, den er 15% overhead på nesten hele tiden! Jeg hadde Telenor i 2 år og oppetid på omtrent 100%, nå har jeg Bluecom. Oppetida er nok 98-99% nå også, men halvparten av tia har jeg 28.8 hastighet. Eh?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå