Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hello fucked up døgnrytme my old friend.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

God morgen, ja.

Go måreeen!
Skrevet

Tror deg der. En kamerat blei visst jævlig dreven på biljard der, siden det var omtrent det eneste som var å gjøre der.

Jeg tør nesten ikke å gå ut av rommet. Har hilst på en medpassient da. Men ellers er det ganske stille og rolig her. Tenkte å prøve å sosialisere meg i kveld da, men siden jeg ikke får noe angst dempende så spørs det. Må be om det i morgen av legen. Står på Sobril som eventuelt, men de er for kvelden for at jeg skal sove. Blir ikke mye sosial av å sovne i fellesen :p

Skrevet (endret)

<3<3<3<3<3<3

youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ

tl3U22F.gif

År og dag siden jeg har spilt billiard. Har jo egen kø og greier jeg fikk i bursdagsgave et år. #forfall

Endret av b-real
Skrevet (endret)

Myndighetene ber folk om ikke å oppsøke uværet. NRK følger opp med å sende folk til værharde steder for å intervjue de som har tatt turen, og kan fortelle om hvor fantastisk det er å se på stormen.

?

Edit: På kveldsnytt følger de opp med intervju på fjellovergang med gammel dame som strengt sier fra om at hun synes det har vært vell lenge å vente. Heldigvis har brøytemannskapet gitt signal om at de kanskje snart setter i gang igjen, for det hadde jo vært greit å komme til hytta i kveld.

Endret av Sexylubb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...