b-real Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Er vel verdt å bruke 10 min ekstra for å muligens hindre at en person dør av kreft? Nei det koster vel mer. Hun har et konkret problem, ikke behov for å scanne baksiden av hodet når faren for bruddet er i front av hodet og det er der man ønsker bilder fra
Overmoden2.0 Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Ikke sikkert de dør da jeg men snuser så jeg får kreft uansett så.
MR SPEED Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Bare for å gjøre deg enda mer paranoid så leste jeg at en undersøkelse påstår at 1 av 2000 som tar CT vil utvikle kreft som følge av strålingsdosen. Feil jeg tatt CT mange ganger for min epilepsi, har ikke fått kreft til nå,
MR SPEED Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Ikke sikkert de dør da jeg men snuser så jeg får kreft uansett så. Hva snus type da, ikke poser vel.
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Vil også tro at kompetansen til menneskene som skal betjene maskinene også spiller inn. Og det faktum at ikke alle sykehusene bortetter har MR-maskiner. Endret 28. juni 2016 av Bruker-360061
Overmoden2.0 Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Ikke sikkert de dør da jeg men snuser så jeg får kreft uansett så.Hva snus type da, ikke poser vel. Pose seff. Nick and Johnny Eller epoc
KatrinaS Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Ikke sikkert de dør da jeg men snuser så jeg får kreft uansett så.Du får ikke. Du KAN. Det er ikke bevist enda. Betyr heller ikke at det er ufarlig.
KatrinaS Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Er vel verdt å bruke 10 min ekstra for å muligens hindre at en person dør av kreft? Nei det koster vel mer. Hun har et konkret problem, ikke behov for å scanne baksiden av hodet når faren for bruddet er i front av hodet og det er der man ønsker bilder fra Oppfattet at det var det samme, bare forskjellige metoder. Var tydeligvis ikke det.
Delvis Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt.
KatrinaS Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt.Begynte å bruke snus isteden for røyk. Nå bruker jeg begge deler..
L4r5 Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Skrevet 28. juni 2016 Hvorfor bruker de ikke det heller da?Det er ikke bestandig MR-undersøkelse er tilstrekkelig, eller hensikstmessig. Feil jeg tatt CT mange ganger for min epilepsi, har ikke fått kreft til nå, Klarer ikke helt lese om du er ironisk eller ikke, men man er uansett ikke garantert kreft.
L4r5 Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Skrevet 28. juni 2016 Alt var fint med hodet mitt.Reint fysisk hvertfall.
Overmoden2.0 Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Alt var fint med hodet mitt.Reint fysisk hvertfall. Ja, resten kan de nok ikke se på CT
MR SPEED Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Hvorfor bruker de ikke det heller da?Det er ikke bestandig MR-undersøkelse er tilstrekkelig, eller hensikstmessig. Feil jeg tatt CT mange ganger for min epilepsi, har ikke fått kreft til nå, Klarer ikke helt lese om du er ironisk eller ikke, men man er uansett ikke garantert kreft. 100% seriøst ment, hvis jeg tuller bruker jeg sånne smileys de 2 her du
L4r5 Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Skrevet 28. juni 2016 Ah. Du er nok bare en av de 1999 andre og ikke blant de uheldige 0,05%.
Primer4 Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt. Snus er toppen av lykke og røyk er det ekleste du får kjøpt på en bensinstasjon.
Datasmurf Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt.Begynte å bruke snus isteden for røyk. Nå bruker jeg begge deler.. Tsk, tsk. Damp über alles.
KatrinaS Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt.Begynte å bruke snus isteden for røyk. Nå bruker jeg begge deler.. Tsk, tsk. Damp über alles. Brukte jo bare damp i et helt år, før den ekstreme hosten og pustevanskene kom og jeg måtte slutte. Prøver fortsatt innimellom, med samme problem.
MR SPEED Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Ikke sikkert de dør da jeg men snuser så jeg får kreft uansett så.Hva snus type da, ikke poser vel. Pose seff. Nick and Johnny Eller epoc pose nei nei nei søta, du må bruke general snus å bakke selv da, kjøpe deg en Prismaster til du bakker prisen selv da. Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt. Elvis det smaker jevla bra . prøve selv du angrer ikke, nei tullet bare med deg ikke begynne å snuse Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt.Begynte å bruke snus isteden for røyk. Nå bruker jeg begge deler.. Jeg oxo men sluttet med både Røyken å snusen Snus? Æsj. At noen vil bruke det vemmelige greine der. Da hadde jeg heller røkt. Snus er toppen av lykke og røyk er det ekleste du får kjøpt på en bensinstasjon. Nei røyk er som snus er noe dritt begge 2,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå