Gå til innhold

Bildetråd - Fototreff i Halden 23.05.2015 - Festningen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal jeg forsøke å legge til noen bilder også.

 

Kan nesten se ut som vi har vært på det samme stedet gitt.....    ;)

 

 

 

 

post-360398-0-77814600-1432931908_thumb.jpg

 

post-360398-0-64575000-1432912059_thumb.jpg

 

post-360398-0-59234600-1432912060_thumb.jpg

 

post-360398-0-60119700-1432912061_thumb.jpg

 

post-360398-0-72648200-1432912062_thumb.jpg

 

post-360398-0-97850400-1432912063_thumb.jpg

 

post-360398-0-22879400-1432912065_thumb.jpg

 

 

Hvordan legger jeg ut større versjoner av disse bildene i selve innlegget, slik at det ikke behøver å "klikkes" på hvert enkelt bilde for å få det i en større versjon.

Disse bildene er 1200x800. 

 

Altså slik som CFM har gjort lenger opp i tråden.

Endret av fotonisse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Akkurat slik er det jeg vil gjøre vise frem bildene direkte i innlegget.

 

Men da er spørsmålet, hvordan -eller hva gjør du for å få det slik?

Det å vise frem at det er mulig vet jeg jo, men det hjelper meg jo ikke akkurat frem til løsningen på hvordan det gjøres......

Så en liten forklaring hadde vært ønskelig :)

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar

 

Beklageligvis så er det sjeldent at flageborg skriver, det blir som oftest bare med bilder.

 

 

På den annen siden så vet ikke jeg heller hvordan man gjør dette, men litt tålmodighet så får du svar :)

 

 

Ja det er litt synd at flageborg ikke kan være litt mer informativ når han svarer på et konkret spørsmål, for på et annet foto-forum så skriver han jo både godt og utfyllende på spørsmål......

 

 

Det er jo greit en ikke er helt alene om å kjenne til noen av forumets "hemligheter" ;)

 

 

Nå har i hvert fall bildene fra turen blitt lagt ut da :)

 

 

Forsøkte først å benytte det Grønne kvadratiske Ikonet (nesten under smiley ikonet) til å legge inn linker til bildene fra en Flickr konto, men da kom bare linkene med i innlegget, så var tydeligvis ikke løsningen.

Det gjorde mens jeg var på min egen Flikcr side og innlogget, trykket på et bilde og kopierte så den nettadressen, så limte jeg linken inn på det Grønne Ikonet. Men som sagt, da ble det kun lagt inn selve linken til bildet i innlegget og det var jo ikke det som var ønskelig.

Lenke til kommentar

Akkurat slik er det jeg vil gjøre vise frem bildene direkte i innlegget.

Men da er spørsmålet, hvordan -eller hva gjør du for å få det slik?

Ok...får ta en liten oppsummering fritt etter hukommelsen ;)

 

1. last opp dine bilder slik du allerede har gjort

 

2. lagre ditt innlegg på vanlig måte

 

3. se på ditt eget innlegg og klikk på bildet for stor versjon.

 

4. når bildet sees i stor versjon høyreklikker du bildet og kopierer bildelenke

 

5. gå tilbake til innlegget ditt og rediger...

 

6. velg foto-ikonet i menyen og lim inn lenke - vips så har du stort bilde :)

 

7. bør funke for alle?

 

post-360398-0-60119700-1432912061.jpg

Endret av flageborg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Beklageligvis så er det sjeldent at flageborg skriver, det blir som oftest bare med bilder.

 

 

På den annen siden så vet ikke jeg heller hvordan man gjør dette, men litt tålmodighet så får du svar :)

 

 

Ja det er litt synd at flageborg ikke kan være litt mer informativ når han svarer på et konkret spørsmål, for på et annet foto-forum så skriver han jo både godt og utfyllende på spørsmål......

 

 

Det er jo greit en ikke er helt alene om å kjenne til noen av forumets "hemligheter" ;)

 

 

Nå har i hvert fall bildene fra turen blitt lagt ut da :)

 

 

Forsøkte først å benytte det Grønne kvadratiske Ikonet (nesten under smiley ikonet) til å legge inn linker til bildene fra en Flickr konto, men da kom bare linkene med i innlegget, så var tydeligvis ikke løsningen.

Det gjorde mens jeg var på min egen Flikcr side og innlogget, trykket på et bilde og kopierte så den nettadressen, så limte jeg linken inn på det Grønne Ikonet. Men som sagt, da ble det kun lagt inn selve linken til bildet i innlegget og det var jo ikke det som var ønskelig.

 

 

 

På flickr trykk på det bilde du vil dele på forumet, til høyre under bilde står det "share photo" en pil som peker til høyre. Trykk på den så velger du BBcode, så kan du velge oppløsningen der. Kopier så linken som er der og lim den rett inn der du skriver til vanlig her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...