Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man bli for like?


Anbefalte innlegg

Kjæresten min er en gigantisk suksess. Hadde en tråd her i desember fullt av dommedagsprofetier om oss. At jeg stilte for høye krav og at hun burde få mer frihet. Selvsagt bare tull. Hun gir jo meg like lite frihet og slik liker vi det.

 

Nå har vi vært sammen i nesten 1/2 år. Vi deler interesser i massevis, vi kan gjette hva den andre tenker, vi er enig i alle "kjøreregler" i livet, vi har ingen hemmeligheter for hverandre og vi slipper hverandre maksimalt tett innpå hverandre. Så. På prinsipielt grunnlag. Kan man bli for like? Er det noe i uttrykket opposites attract? Det eneste jeg kan komme på er at en av oss tar på oss rollen som tankeleser for den andre parten. Selv om vi er like er vi ikke 100 % like og det kan vi aldri bli. Så kanskje feiltolker vi hverandres tanker en sjelden gang fordi vi tror den andre tenner det samme som oss selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg å mannfolket er ikke like i det hele tatt når jeg tenker meg om. Vi har ikke samme musikksmak, filmsmak, vi har noen interesser som er like, og mange ikke. Tror helt ærlig det hadde vært piss kjedelig om vi hadde vært enige i alt.

 

Men ja..ganske enig med han over her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...