Gå til innhold

[Løst] Beste kredittkort levrandør


LMH1

Anbefalte innlegg

Hei, har noen kredittkort levrandør som gir veldig god support?

 

Siden de fleste (Skandiabanken)

 

Fungerte supert i 2 år frem til kortet be utslitt så jeg måtte få nytt.

Måtte få ny pinkode, men har heldigvis mulig å få slippe faktura i posten og ha mulighet å hente pinkode på nett.

 

 

Nordea:

Funger men får kode kun som brev, ellers er dårlig.

Eneste positive jeg får det veldig billig.

 

Så jeg lurer på finnes det kredittkort levrandører som man kan velge pinkode selv og som bryr seg om god kundebehandler, i det siste er begge svært dårlig, har man problemet har man kun mulighet å bestille nytt kort, eller avslutte tjenesten.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TrumfVisa er både gratis og man får 1% på alle kjøp og 2% i alle NorgesGruppen butikker. Jeg mener man kan få selvvalgt PIN, men hvis man har konto i DNB så får man samme PIN fra den kontoen.

Noen torsdager hvert år, så er det Trippeltrumf og da tjener man hele 4%.

 

Med TrumfVisa så kan du også overføre Trumf poeng over til SAS og dermed bestille Eurobonus reiser. 1 Trumfpoeng = 13,87 Eurobonus poeng.

Endret av -lemoncake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres veldig bra ut men det er vel ikke mulig å ha tumfvisa som nettbank?

Siden ønsker ikke faktura koster både penger, eller må ha eget visakort eller overføre penger.

 

har ikke planer å ha DNB som bank. Hadde det vært mulig å overført par tusenlapper dit hadde det vært aktuelt.

Lenke til kommentar

Bruk av kredittkort til å betale avtalegiro/efaktura er veldig dyrt. Avhengig av hvilket kort så er det både gebyr, prosent av beløp og rente fra samme dag.

 

Snakket med DNB på chat nå og TrumfVisa tar ingen gebyrer for å betale Avtalegiro/efaktura i deres nettbanken.

Lenke til kommentar

Ble remember men må si supporten derfra suger er ikke lett å få svar tar ofte over 2 dager å få svar.

Er ikke lett å ringe siden de kan kun hjelpe folk med å opprettning av bank mellom kl 8 til kl 16 på hverdager.

 

Men bortsett fra det virker de ut som gir veldig bra tilbud på kredittkort.

Lenke til kommentar

Det sure, er jeg først må bestille kredittkort, for så få tilgang til nettbanken, også endre pinkode og tilslutt få tilsendt nytt mastercard kort muligens, vertfall det jeg har hørt.

 

Hvorfor er det slik? Er pinkode bundet til kortet eller fysisk lagret i kortet?

Det virker ut som årets sikkerhetstabbe hvis det er riktig.

Lenke til kommentar

Det sure, er jeg først må bestille kredittkort, for så få tilgang til nettbanken, også endre pinkode og tilslutt få tilsendt nytt mastercard kort muligens, vertfall det jeg har hørt.

 

Hvorfor er det slik? Er pinkode bundet til kortet eller fysisk lagret i kortet?

Det virker ut som årets sikkerhetstabbe hvis det er riktig.

 

Da jeg hadde re:member, så kunne jeg velge PIN-kode når jeg søkte om kort. Men da hang hele søknaden seg og det ble bestilt kort med en annen PIN-kode. 

Deretter måtte jeg vente kanskje rundt 2 mnd før jeg fikk lov til å bestille nytt kort med ny PIN.

Det stemmer også at det tar 2-3 dager før du får tilgang til nettbanken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du mener altså kundebehandling er normalt derfra?

 

Har du noen erfaringer rundt remember, andre som sier at det er et selskap du ville styrt unna?

Eller er var du stort sett fornøyd ellers? Hva har du nå? 2 måneder er veldig lenge da må jeg vente til august veldig surt, får prøve å kontakte de igjen eller håpe det ikke er slik.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...