Gå til innhold

[Løst] Beste kredittkort levrandør


LMH1

Anbefalte innlegg

Så du mener altså kundebehandling er normalt derfra?

 

Har du noen erfaringer rundt remember, andre som sier at det er et selskap du ville styrt unna?

Eller er var du stort sett fornøyd ellers? Hva har du nå? 2 måneder er veldig lenge da må jeg vente til august veldig surt, får prøve å kontakte de igjen eller håpe det ikke er slik.

 

Da jeg hadde re:member så syntes jeg det var vanlig kundebehandlings tid. rundt 1-2 dager. 

 

Erfaringen jeg hadde med remember var helt grei, mobilbanken er den eneste jeg vet om som støtter TouchID. Så det er jo positivt.

 

Det jeg har nå er TrumfVisa, jeg bruker det kun til å tjene Trumfpoeng som jeg senere kan gjøre om til Eurobonus poeng og reise:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har nå er TrumfVisa, jeg bruker det kun til å tjene Trumfpoeng som jeg senere kan gjøre om til Eurobonus poeng og reise:)

Hvor mange Trumfpoeng får man pr. krone?

Eller sagt på en annen måte, er det verdt bryet for å få seg en gratis reise?

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

 

Det jeg har nå er TrumfVisa, jeg bruker det kun til å tjene Trumfpoeng som jeg senere kan gjøre om til Eurobonus poeng og reise:)

Hvor mange Trumfpoeng får man pr. krone?

Eller sagt på en annen måte, er det verdt bryet for å få seg en gratis reise?

 

 

Man får 1% av kjøpesummen verden over og 2% i NorgesGruppen butikker. Man tjener ikke noe i konkurrende butikker. 

 

Har hatt TrumfVisa i snart 2 mnd og har klart å tjene opp 580 Trumfpoeng som igjen blir til 8056 Eurobonuspoeng.

Lenke til kommentar

Endelig har jeg fått tilgang til remember, men må si ting virkelig er dårlig.

 

Får ikke veldig enkelt endre pinkode uten å få tilsendt kredittkortet, siden må ha utløps datoen.

Ser ikke ut som man får kontonummmer må bruke felles 1430 06 42641, man kan overføre penger til, heller er det ikke noe religionsprerre man kan sette opp.

 

Får heller ikke noe alternativ for faktura (Synd å måtte betale fakturagebyr) finner ikke måter å opprette dette på, antakelig må man gjøre det gjennom skandiabanken eller nordea.

Lenke til kommentar

Hei igjen, ser ut som man må vente 2 måneder før jeg får endret pinkode fikk ikke noe feilmelding når jeg forsøkte dette.

Er heller ikke mulighet for å forhåndsbetale slik man får positiv saldo, slik det er mulig i nordea\skandiabanken.

 

Nå får den god omtale her:

 

http://kredittkortsøk.com/

 

Så spørsmålet er om det finnes bedre levrandører?

Hvis jeg ikke tar feil, så står det at re:member har betalt for å ligge øverst på disse sidene..

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg fikk overført pengene alikevell, og har ikke problemer med remember så langt, skal sjekke om jeg får flere problemer i sverige, siden det kan være noe butikker som ikke tar imot mastercard.

Ellers får jeg leve med remember til jeg finner alternativ.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg mener at man må velge kredittkort etter hva man spanderer pengene på. Hvis du har en bil som drar mye bensin/drivstoff er det lurt å ha en bensinkort, altså kort som har bra rabatter på drivstoff. Reiser man mye er det lurt å ha et kort man har reiseforsikring, trumfpoeng osv. Uansett kort man har er det viktigste er å være strukturert, å ikke bruke mer penger en man kan betale tilbake hver måned. Hvis man klarer å bygge en masse kredittkortsgjeld så er kredittkort et tapssluk uansett kort man benytter seg av.

 

Det er viktig å gjøre en del reasearch, her er en god oversikt over goe kredittkort.

 

Mener og at man bør være så pass strukturert at man helst ikke trenger å ringe support :-).

Noe som burde ha kommet til Norge er lav introduksjons rente. Dette finnes i USA og det kan man bruke på en god måte. Noen kort har 0% rente første 3 månedene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...