Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Forsov meg til en eksamen (universitetsnivå) - sykemelding?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk med læreren i faget. Hvilken sykemelding hadde du tenkt å få hvis du bare forsov deg?

hadde funnet på noe, skal ikke være så vanskelig det. Men coman 1 dag forsent snakke med lærern, hva skal han si? Kommer sikkert til å si at jeg må snakke med eksamen kontoret eller noe.
Lenke til kommentar

 

Snakk med læreren i faget. Hvilken sykemelding hadde du tenkt å få hvis du bare forsov deg?

hadde funnet på noe, skal ikke være så vanskelig det. Men coman 1 dag forsent snakke med lærern, hva skal han si? Kommer sikkert til å si at jeg må snakke med eksamen kontoret eller noe.

 

 

Hvilket nivå er dette? Hvis det er over VGS får du prøve igjen neste gang.

Lenke til kommentar

 

 

Snakk med læreren i faget. Hvilken sykemelding hadde du tenkt å få hvis du bare forsov deg?

hadde funnet på noe, skal ikke være så vanskelig det. Men coman 1 dag forsent snakke med lærern, hva skal han si? Kommer sikkert til å si at jeg må snakke med eksamen kontoret eller noe.

 

 

Hvilket nivå er dette? Hvis det er over VGS får du prøve igjen neste gang.

 

Hva skjer på VGS da?

Lenke til kommentar

Var bare et historie fag på universitet 15 poeng. Det er sykt tungt det faget der, fordi det er nytt. Håper de gjør den til hjemme eksamen. Men uansett utsatt eksamen blir det telt som et forsøk ? Jeg får jo ikke tatt utsatt eksamen nå.

Lenke til kommentar

Var bare et historie fag på universitet 15 poeng. Det er sykt tungt det faget der, fordi det er nytt. Håper de gjør den til hjemme eksamen. Men uansett utsatt eksamen blir det telt som et forsøk ? Jeg får jo ikke tatt utsatt eksamen nå.

Det står nok i forskriftene/eksamensreglementet til skolen din!

Lenke til kommentar

 

 

 

Snakk med læreren i faget. Hvilken sykemelding hadde du tenkt å få hvis du bare forsov deg?

hadde funnet på noe, skal ikke være så vanskelig det. Men coman 1 dag forsent snakke med lærern, hva skal han si? Kommer sikkert til å si at jeg må snakke med eksamen kontoret eller noe.

 

 

Hvilket nivå er dette? Hvis det er over VGS får du prøve igjen neste gang.

 

Hva skjer på VGS da?

 

 

VGS og nedover kunne du fint fått ta prøven hvis læreren er grei. Husker noen gjorde dette på VGS og fikk ta en annen eksamen.

 

Det telles som et forsøk ja, men du får nok Ikke møtt, så øvingsopplegget må også gjennomføres på nytt.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

På høgskoler og slikt er det i alle fall innenfor å levere sykemelding innen 4 dager eller noe slikt etter eksamen. Om man faktisk er syk og ikke møter opp på eksamen er det jo ikke foventet at du møter opp samme dag eller dagen etter for å levere sykemelding. 

Lykke til med å stå opp neste gang! Forandrer trådtittel jeg :) 

Lenke til kommentar

Men får jeg sykemelding av legen nå? Er det ikke litt forsent .. Tror ikke han skrive ut noe nå..

 

Hva får du egentlig ut av å lyve? Jeg synes du skulle ta ansvaret og si det som det er i stedet. Du er jo tydeligvis voksen, så på tide å begynne med å ta ansvar.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men får jeg sykemelding av legen nå? Er det ikke litt forsent .. Tror ikke han skrive ut noe nå..

 

Hva får du egentlig ut av å lyve? Jeg synes du skulle ta ansvaret og si det som det er i stedet. Du er jo tydeligvis voksen, så på tide å begynne å ta ansvar.

 

 

Enig, du er vokst ut av sånt.

Lenke til kommentar

 

Men får jeg sykemelding av legen nå? Er det ikke litt forsent .. Tror ikke han skrive ut noe nå..

 

Hva får du egentlig ut av å lyve? Jeg synes du skulle ta ansvaret og si det som det er i stedet. Du er jo tydeligvis voksen, så på tide å begynne med å ta ansvar.

 

Han får vel en utsatt eksamen ut av å lyve? Noe galt i det? Det er jo bare vinn-vinn.

Han tar jo ansvar og redder seg ut av knipa. Evolusjon, kampen om overlevelse.

Endret av NeEeO
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men får jeg sykemelding av legen nå? Er det ikke litt forsent .. Tror ikke han skrive ut noe nå..

Hva får du egentlig ut av å lyve? Jeg synes du skulle ta ansvaret og si det som det er i stedet. Du er jo tydeligvis voksen, så på tide å begynne med å ta ansvar.

Han får vel en utsatt eksamen ut av å lyve? Noe galt i det? Det er jo bare vinn-vinn.

Han tar jo ansvar og redder seg ut av knipa. Evolusjon, kampen om overlevelse.

. Jupp det er det egentlig det handler om, egoisme. Jeg må se hva som er best for meg. "Fornuft det er for politikere som er voksne menn som aldri lyver ". Men vi får se, tror det er like greit, selv om det er kjedelig at det blir telt som et forsøk. Darwin teorien din funker greit i dette tilfellet hahaha ? Endret av algod22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...