Gå til innhold

!HJELP! Min WP har oppdatert til W10 og er ikke kompatibel


Anbefalte innlegg

Fikk idag varsel om at en oppdatering var tilgjengelig for min Nokia 930, hva jeg ikke visste var at dette var en oppdatering til windows 10. Jeg har windows insider appen lastet ned men hadde aldri trodd at den skulle gi meg windows 10 oppdateringen uten varsel. Noen av dere vet kanskje at 930en ikke er kompatibel med w10 enda og det er helt rett. Hjem-skjermen min er nå helt borte og har ikke tilgang til appene. Det eneste jeg har tilgang til er instillinger og Cortana.

 

HJELP, hvordan kan jeg få telefonen tilbake til W8?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk idag varsel om at en oppdatering var tilgjengelig for min Nokia 930, hva jeg ikke visste var at dette var en oppdatering til windows 10. Jeg har windows insider appen lastet ned men hadde aldri trodd at den skulle gi meg windows 10 oppdateringen uten varsel. Noen av dere vet kanskje at 930en ikke er kompatibel med w10 enda og det er helt rett. Hjem-skjermen min er nå helt borte og har ikke tilgang til appene. Det eneste jeg har tilgang til er instillinger og Cortana.

 

HJELP, hvordan kan jeg få telefonen tilbake til W8?

 

http://www.windowscentral.com/roll-back-windows-phone-81-windows-10-preview

Lenke til kommentar

 

Fikk idag varsel om at en oppdatering var tilgjengelig for min Nokia 930, hva jeg ikke visste var at dette var en oppdatering til windows 10. Jeg har windows insider appen lastet ned men hadde aldri trodd at den skulle gi meg windows 10 oppdateringen uten varsel. Noen av dere vet kanskje at 930en ikke er kompatibel med w10 enda og det er helt rett. Hjem-skjermen min er nå helt borte og har ikke tilgang til appene. Det eneste jeg har tilgang til er instillinger og Cortana.

 

HJELP, hvordan kan jeg få telefonen tilbake til W8?

 

http://www.windowscentral.com/roll-back-windows-phone-81-windows-10-preview

 

Tusen takk!  :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har Lumia 930 og W10, hjem skjermen min hang seg opp, trykket på kameraknappen og så windows knappen igjen og hjem skjermen var tilbake.

 

W10 er ikke ferdig så noen bugs må man regne med.

 

Noe annet jeg også har lagt merke til er at når jeg holder inne tilbake knappen så dukker det opp en musepeker øverst til venstre (0,0).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Du må jo ha startet insider appen for å velge om du skal ha fast eller slow oppdatering.
Anbefaler deg i høyeste grad til å fjerne Insider appen om du ikke er fortrolig med beta versjoner. Det står det uttrykkelig klar på sidene der man melder seg på insider programmet.

Lenke til kommentar

Du må jo ha startet insider appen for å velge om du skal ha fast eller slow oppdatering.

Anbefaler deg i høyeste grad til å fjerne Insider appen om du ikke er fortrolig med beta versjoner. Det står det uttrykkelig klar på sidene der man melder seg på insider programmet.

Jeg lurer på om det er for sent å fjerne Insider-app'en dersom man allerede har klikket seg gjennom diverse valg og bekreftet at man vil ha Win10.

 

Jeg gjorde (nok) det for flere uker siden, men da det viste seg at 930 ikke var støttet av daværende release, så ombestemte jeg meg og fjernet Insider-app'en, - og trodde at jeg ikke ville se noe mer til Win10 på 930'en.

 

Jeg tok feil ... nå står den og banker på døra. Godt å ha den Windows Central-artikkelen i bakhånd nå ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

Du må jo ha startet insider appen for å velge om du skal ha fast eller slow oppdatering.

Anbefaler deg i høyeste grad til å fjerne Insider appen om du ikke er fortrolig med beta versjoner. Det står det uttrykkelig klar på sidene der man melder seg på insider programmet.

Jeg lurer på om det er for sent å fjerne Insider-app'en dersom man allerede har klikket seg gjennom diverse valg og bekreftet at man vil ha Win10.

 

Jeg gjorde (nok) det for flere uker siden, men da det viste seg at 930 ikke var støttet av daværende release, så ombestemte jeg meg og fjernet Insider-app'en, - og trodde at jeg ikke ville se noe mer til Win10 på 930'en.

 

Jeg tok feil ... nå står den og banker på døra. Godt å ha den Windows Central-artikkelen i bakhånd nå ...

 

 

Kanskje en fabrikk resett er nok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...