Gå til innhold

Americas Army v2.0 ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

taktisk og lagmessig samarbeid er avgjørende. Funker ikke teamet ditt så taper du garantert.

Aldri spilt CS men tror spillemønstret ligner. 2 team. Ene beskytter, det andre angriper.

Du spiller alltid som amrikaner og med dems gear, og motstander er alltid 'terrorist' (me motsvarende gear til amrikansk). Hmm.. det stemmer faktisk ikke lengre. Med 2.0 kan man spille som gerilja (eller no lignende). Mens leketøyene til amerikanerne er blitt sinnykt bra. Modifiser din M4 som du vil.. silencer, granede-launcher. div scopes.. søtt :love:

 

Vi som har spilt en stund er hvertfall imponert. :woot:

Lenke til kommentar

får å spille online må du gjøre ferdig treningen.

Nei, det er ikke Deathmatch i seg selv, men du vinner hvis alle på det andre laget dør. døh!

I enkelte turneringer er det derimot lagt opp til deathmatch i stedet for objectives.

Man skal altså på hvert map oppnå foskjellige mål. Antall varierer med mappet.

Og ja; teamwork er tingen. Du kan eie ganske hardt på en n00bserver ved å være Rambo, men i klankamper vil du slite ganske hardt med samme taktikk. :nice:

 

PS! legger med en post fra utviklerne:

Bacchus on HomeLAN's irc server gave an update for the AA community

 

Bottom Line: There are 4 - 5 times the normal amount of traffic since v2.0 came out yesterday.

We knew AA:SF would be popular. But we never imagined it would be *this* popular.

You killed the data server that powers my forum.

You (almost) killed my webcluster...

(almost)

And you've been taxing our authentication system.

WHy?

Tons and Tons and Tons of traffic. You could say we're a "victim of our own success."

Here's what we're doing/have been doing (throughout the weekend, even as we speak):

1. We're standing up a new data server to power our forums.

2. We've added more servers to our webcluster (for the AA.com site). The web has stayed up throughout, and has more 'spring' to it.

3. We're upgrading the 'beast' which powers our Authentication Services.

(and adding more 'beasts' to it).

#3 will take several days.

As you know, effective 1 November, we've transferred over (1) the web; (2) the forums; (3) the authentication system; (4) all beta servers and file servers; etc etc to SCI

(paved: Only HomeLAN)

Bacchus: We are thankful for your patience.

It's important that you know that our folks are working around the clock, literally, to stand up these additional components and improve services.

This time next week -- you'll forget this ever happened (/me tries his best Jedi Mind trick)

But, in recognition of your loyalty to AA, we couldn't stand to see you wait in line this weekend to play.

Therefore, we've decided to lift authentication for the weekend.

Result?

You can experience all the rich goodness of AA:SF.

keep in mind, you won't gain (or lose) experience.

It's open play this weekend.

Thanks, once again, for your patience...and for making this game so popular.

Go play!

Det er rimelig på tryne denne helga, da de ikke så for seg populariteten og ting går fort i stampe nå. :grine:

Lenke til kommentar

Du må ha bestått basic training. Videre anbefales adv.markmanship dersom du ønsker å få tilgang til sniper.

 

Dersom du skal ta i bruk de nyeste brettene som følger med i v2.0, dvs special forces missions, må du i tillegg ha bestått airborne school og special forces training.

 

Medic training er valgfritt, men skal du først spille, bør du jo gjøre det skikkelig ikke sant? :D Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg har et R9700 PRO kort og kjører alt på High og det går veldig smooth. Da jeg satt på Ultra High var det antydninger til litt hakking av og til så jeg satt ned til High igjen siden jeg ikke kunne se forskjell likevel...

 

Tror det eneste du bør være forsiktig med er shadows. Sett på blob med mindre du har en veldig rask CPU. (Ikke skjermkort altså).

Lenke til kommentar
Jeg har et R9700 PRO kort og kjører alt på High og det går veldig smooth. Da jeg satt på Ultra High var det antydninger til litt hakking av og til så jeg satt ned til High igjen siden jeg ikke kunne se forskjell likevel...

 

Tror det eneste du bør være forsiktig med er shadows. Sett på blob med mindre du har en veldig rask CPU. (Ikke skjermkort altså).

okay, skjønner,

har en p4 2,53 ghz

men shadowen er ikke så farlig ^^

Lenke til kommentar

ordner seg.. bare ikke gi opp. Dem sliter litt nå. Spesielt nå når USA er våken.

Bottom Line: There are 4 - 5 times the normal amount of traffic since v2.0 came out yesterday.

We knew AA:SF would be popular. But we never imagined it would be *this* popular.

You killed the data server that powers my forum.

You (almost) killed my webcluster...

(almost)

And you've been taxing our authentication system.

Lenke til kommentar

finnes få norske servere. Catch Gamer har en oppe. Men ellers er det en del skandinaviske. Uansett; går helt fint å spille på servere med mindre enn 250 i ping. Fleste Euro-servere ligger på ca 100 i ping.

 

Community? tja, vi er vel 2 aktive norske squader. NAF og DSR (finnes fler, men hører lite fra dem). NAF administrerer forresten Catch sin server. DSR er for øyeblikket uten server.. (krever en del linje og hardware)

Forum: Vårt forum, Catch forum, NAF forum

Men det meste skjer på irc: #dsr.aao på quakenet er vår kanal. Catch har vel en kanal og, men husker ikke linken. (my svensker som spiller forresten, så mye kontakt med dem)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...