Gå til innhold

Americas Army v2.0 ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg starter american army så kommer jeg ikke på nettet,det virker som at spillet laver trøbbel for min internett tilkobling,alt er bra før jeg starter spillet,når jeg har startet det så må jeg desable og enable nettverkskortet og restarte kabelmodemet(upc) for å komme på nett igjen

 

Noen gode råd?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

KJører 1280-oppløsning her, noe som fører til at tekststørrelsen i chatten blir utrolig liten. Må bruke forstørrelsesglass for å se den omtrent, og den grønne lag-chatten er helt umulig å lese. Prøver å få All-seeing Eye til å kunne kjøre spillet så jeg slipper å bruke den slitsomme ingame-browseren. Gjennom ASE får jeg bare åpnet spillet, ikke koblet til serveren. De norske serverene finner jeg ikke gjennom spillet, og det ser ut som det ikke er noen måte å legge til ip manuelt(!), eller tar jeg feil her?

 

Seemeplayme-gamebrowseren som fulgte med funker like dårlig som ASE, kobler man til en server så er spillet "låst" på førstesiden når man kommer inn.

Endret av NuB
Lenke til kommentar

Den browseren inne i spillet er jo helt udugelig. Jeg u fant f.eks den ene norske serveren men hva hjelper det når akkurat i det det står loading map så går man tilbake til serverlisten, som attpåtil har tømt seg siden sist så man må refreshe og vente til alle er telt opp en gang til. Håpløst så lenge man bare er interessert i servere fra Nord-Europa med lav ping uansett.

Lenke til kommentar

la vekk All Seeing Eye i versjon 1.5 (halvt år siden minst)

Ingame browser funker utmerket, må bare bli litt vant med den. Bruk feks filter for å finne bare servere med det mappet du vil spille.

Litt ekkel den sorteringa. Går dårlig å sortere på ping og prøve joine servern. Den vil da hoppe rundt omkring når du skal klikke på den. ****** så irriterende. :D

Trikset: husk navnet og sorter på navn i stedet...

 

Er minimalt med Europeiske servere egentlig. Hovedsaklig pga honorsystemet som krever at du spiller på en offisiell server (i statene). Og "alle" vil jo ha honor... :thumbdown:

Lenke til kommentar

ASE fungerer da glimrende for CS, Battlefield og Enemy Territory. Sorter vekk ut i fra ping eller geografi osv. I AA så kommer jeg ofte ikke inn på serveren (får ingen feilmelding men det er sikkert noen krav jeg ikke tilfredsstiller). Det som skjer da er at hele listen er vekk så jeg må reloade den, det tar gjerne et minutt. Det vil si man kan prøve å finne servere underveis men de lar seg ikke sortere skikkelig på ping før 100% er nådd. Dette må jeg ofte gjøre mange ganger fordi jeg ikke kommer inn og forbindelsen brytes. Det enkleste hadde kanskje vært å bruke ASE til å finne server og så bruke konsoll til å koble til, hadde jeg hatt bedre IP-hukommelse.

 

Dette med honorpoints skjønner jeg meg ikke på men jeg treffer så lite at det får jeg nok lite av lell. Problemet nå er først og fremst at størrelsen på meldingene inne i spillet er så eksttremt små.

Lenke til kommentar

måter å få honor points: være med på det vinnende laget ingame, hjelpe andre (medic) overleve en runde...utføre delobjectives (IKKE skyte venner, da mister du enormt med poeng :) )...om mulig, alltid vær medic, og utfør oppgaven din som medic...det er fine "gratis" poeng :)

 

altså points ingame (totalen, ikke for kills7goals etc, men det som står nærmest nicket ditt) får du 1000 av dem går du fra Honor 10->11 osv...se skalaen for honor på AA siden :) tror 10-15 = 1000 points pr level...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
ASE fungerer da glimrende for CS, Battlefield og Enemy Territory. Sorter vekk ut i fra ping eller geografi osv. I AA så kommer jeg ofte ikke inn på serveren (får ingen feilmelding men det er sikkert noen krav jeg ikke tilfredsstiller). Det som skjer da er at hele listen er vekk så jeg må reloade den, det tar gjerne et minutt. Det vil si man kan prøve å finne servere underveis men de lar seg ikke sortere skikkelig på ping før 100% er nådd. Dette må jeg ofte gjøre mange ganger fordi jeg ikke kommer inn og forbindelsen brytes. Det enkleste hadde kanskje vært å bruke ASE til å finne server og så bruke konsoll til å koble til, hadde jeg hatt bedre IP-hukommelse.

 

Dette med honorpoints skjønner jeg meg ikke på men jeg treffer så lite at det får jeg nok lite av lell. Problemet nå er først og fremst at størrelsen på meldingene inne i spillet er så eksttremt små.

Skal finnes egne verktøy for joining av AA-servere. AAForwarder tror jeg er en..

 

Skjermstørrelse:

Dette er noe som har irritert meg og. Kjørte lenge 1600x1200 på en 19", men er nå gått ned til 1280 (pga framerate). Skulle vært mulig å konfigurert skriftstørelse ingame.

Slitsomt med objective-teksten som dekker halve skjermen.

 

Det med tryning når du joiner kan være så mangt.

Hvor mange ledige "slot"er er det når du joiner? Er det feks 19 av 20 spillere på servern så er sjansen stor for at en annen rekker å joine før deg. Og da blir du selvsagt brutt.

Annen årsak kan jo være at servern har passord. Tror dette skal indikeres i ASE og.

En tredje årsak er Honor-krav. En del servere setter at du for eksempel skal ha minimum 15 i honor for å få spille der. (Slipper en del n00bs på den måten)

 

Sikkert flere grunner, men kommer ikke på noen akkurat nå :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...