Gå til innhold

Americas Army v2.0 ute!


Anbefalte innlegg

tja, det er jo egentlig bare å få den regga hos AA sida...da blir den "leased" og du får honor points...

Dette tror ikke er riktig. Tror bare offisielle leverandører i USA kan få status "leased" og dermed honor. Såvidt jeg vet så finnes det ingen honor-servere i Europa. Derimot er det mange europeiske klaner som leier server i statene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Dersom man er noen kompiser som vil spille sammen tar det jo gjerne en time å finne samme server. Ikke alle får opp de samme osv. Hvor vanskelig hadde det vært å legge inn favoritter, buddies, eller "cache" serverlisten fra sist søk? Synd ikke All Seeing støtter det, det går jo som en lek med andre spill.

Endret av NuB
Lenke til kommentar
Dersom man er noen kompiser som vil spille sammen tar det jo gjerne en time å finne samme server. Ikke alle får opp de samme osv. Hvor vanskelig hadde det vært å legge inn favoritter, buddies, eller "cache" serverlisten fra sist søk? Synd ikke All Seeing støtter det, det går jo som en lek med andre spill.

er ikke noe problem finne samme server å spille... Lær den å bruke trackeren (link over)... se hvor kameraten din spiller (ip).... start AA, trykk "ø" få fram consolen og skriv "open xx.xx.xx.xx" altså ipen og uten " :D

Lenke til kommentar

Jøss hvorfor har ikek jeg funnet dette forumet før nå? lol

 

Hei alle og Hei DSR :)

 

Moro og se så mange prøver AA, ser det er veldig mange her som leter etter bra servere. Klanen min NAF (Nordic Armed Forces) har 2 servere oppe så og si 24/7, vi tar de ned ca 1 gang i uka når vi skal spille våre kamper, og de resates jo noen ganger i uka.

 

For og finen de, kan dere enten gå til vår hjemmeside www.nafsquad.com, der finner dere live stats fra servrene våres og den vi passer på for catch Gamer. På høyre siden på forsiden.

 

Eller dere kan koble rett til våre servere på følgende ip: nafsquad.mine.nu. det gjøres på følgende måte, start AA og trykk på ø, skriv så:

 

open nafsquad.mine.nu:1716 (dette er server NR 1)

open nafsquad.mine.nu:1718 (dette er server NR 2)

 

Håper flere får lyst til og prøve dette supre spillet, vi trenger flere Norske Klaner snart ;)

Lenke til kommentar
hater det fordi man trenger 15 honor points for å være sp har bare 11

Du kan være med på alle SF kart med lavere en 15 i Honor, men da får du kun spille som IF(Indigo Forces tror jeg), dvs du får ikke SF våpnene.

 

Det er kun Pipeline SF som krever at alle har 15 Honor, for der er alle Sf soldater. Men NAF sin server NR 2, kjører ute autorizering i dag Søndag, så da kan alle spille SF. Så ta en tur og prøv :)

 

Open nafsquad.mine.nu:1718

Lenke til kommentar
Jeg lurer på 1 ting...er det mye cheating som pågår i AA? Vær ærlig nå...mange som fortsatt sier CS ikke har cheatere :p

Vell AAO har PunkBuster da, og den ser ut til og ta det meste. Så er det noe så er det veldig lite. De store cheatene som var er alle overvåket av PB, så kommer noe nytt kommer PB med oppdatering.

 

PunkBuster var vell en gang med i CS også, men det fungerte det vell ikke så bra. men AAO er ikke så stort som CS, så det er ikke så mange som lager cheats for den. Og PunkBuster har hvertfall fungert bra syns jeg.

 

Så mitt svar er at du ikke skal tenke så mye på det. jeg tror ikek det er så mange igjen. Jeg stoler på PB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...