Gå til innhold

Forslag til xbox spill


joac

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har nettopp fått meg en xbox og er i farten for å kjøpe noen spill. Trenger noen gode forslag. Er ute etter både kule SP og langvarige multiplayer spill som kan spilles igjen og igjen.

 

Foreløpig har jeg satt opp disse som aktuelle kandidater:

 

SSX3

True crime Streets of LA

Knights of the old republic

Colin mcRae 4

 

Jeg har Halo og coopen der er utrolig morro. Noen som har forslag til lignende spill?

Finnes det coop på noen av Ghost recon spillene?

 

Bilspill e.l (wipeout eller noe) med morsom multiplayer hadde også vært stas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fusion Frenzy er et MP spill som er ganske underholdene. Det består av masse småspill som alle kan spille. Jeg synes det er vanvittig gøy *grin*

 

Brute Force er også et bra MP spill

Hmm leste omtale av brute force, det så litt gøy ut.. Er det mulighet for coop der?

Lenke til kommentar
Fusion Frenzy er et MP spill som er ganske underholdene. Det består av masse småspill som alle kan spille. Jeg synes det er vanvittig gøy  *grin*

 

Brute Force er også et bra MP spill

Hmm leste omtale av brute force, det så litt gøy ut.. Er det mulighet for coop der?

Ja! Det er coop som gjør spillet så genialt :D

Lenke til kommentar

Det er en del spill du helt klart burde få med deg.

 

Colin McRae 4, glimrende rallyfølelse, grafikk og lyd.

Amped og/eller Amped 2, beste snowboardspill som er å få tak i.

Outlaw Golf er ganske morsomt om du liker sprø sportsspill.

Splinter Cell, glimrende snikespill.

Tony Hawk's, uslåelig når det gjelder actionsport.

True Crime er knallbra, spilte det en god del på E3. Skaff deg det! :)

Racing Evoluzione er også et meget godt racingspill.

Lenke til kommentar
Amped og/eller Amped 2, beste snowboardspill som er å få tak i.

jeg må nesten si meg uenig. Personlig liker jeg SSX3 _mye_ bedre enn Amped1&2.

 

Det kommer vel ann på personen. Er man veldig glad i realisme vil man like amped serien best, de andre vil nok kose seg mer med SSX3, slik jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Syns Dungeon & Dragons Heroes var knakende bra, jeg. Her kan du spille sammen med tre andre, såfremt du har håndkontroller til alle.

 

Kotor, Tony Hawk 4/Underground, Rogue Ops/Splinter Cell er også meget bra spill.

 

Edit: Spilte forøvrig Kill.Switch nå nettopp, og det var faktisk helt utrolig artig. Litt likt Splinter Cell, bortsett fra den evinnelige snikingen. Mange muligheter når det kommer til å gjemme seg, du kan stå rett under et vindu, reise deg opp og fyre av et par skudd og gå ned igjen, du kan bare hive riflen over kanten og fyre av litt på måfå, eller du kan pælme en flashbang inn, vente et lite sekund, og så reise deg opp og meie ned diverse fiender som velter rundt og skyter vilt rundt seg mens de hyler og holder seg for ørene. Nå har jeg bare spilt det første scenarioet, og jeg tviler ikke på at det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Hmm takk for mange gode forslag..

 

Ser vel fort for meg at Colin McRae 4 blir en vorspiel slager.. Og et av de nevnte snowboardspillene blir det vel fort også plass til. Og hvis true crime er så bra som det ser og høres ut, så settes vel det på lista det også..

Lenke til kommentar

Jeg er alltid på jakt etter coop spill - det er noe av det beste som finnes i hele spillverdenen. Jeg synes spillutviklere verden over burde være rettslig pålagt å legge inn coop i ALLE spill!

 

Men her er hvertfall noen bra coop spill:

- Dungeons and Dragons Heroes. 4 stykker i coop....YES!

- Baldurs Gate Dark Alliance. 2 stykker i coop....konge!

- Return to Castle Wolfenstein (hvorfor hadde ikke PC versjonen denne drit-fete coop modusen??)

- Wakeboarding Unleashed (en kjører båt og en surfer)

- WWE Raw 2 (endelig et slåss-spill som har EKTE team-multiplay.....IKKE det jalla tullegreiene du finner i Dead or Alive 3 og andre liksom-teamplay slåss-spill hvor bare en og en kan slåss samtidig) I Raw2 kan 4 stykker slåss *samtidig* og 2 eller 3(!) spillere kan *samtidig* banke opp en stakkar sammen...utrolig gøy! Ikke noe kjip tag-team switching her nei.

- FIFA 2004, fett å spille 2-4 kompiser på et lag mot CPUen

- ESPN NHL Hockey 2004, igjen fett å spille 2-4 kompiser på et lag mot CPUen

-Outlaw Volleyball. Spill to på lag OG bank opp motspillerne hvis dere vil det!

 

Ellers finnes det dusinvis på dusinvis med mange flotte arcade spill som kan spilles i coop av både 2,3 og 4. Bare legg inn MameOX emulatoren (hvis du har moddet xbox) og sleng over alt du finner av roms. Har 80 spill med coop så langt.

Lenke til kommentar
Syns Dungeon & Dragons Heroes var knakende bra, jeg. Her kan du spille sammen med tre andre, såfremt du har håndkontroller til alle.

 

Kotor, Tony Hawk 4/Underground, Rogue Ops/Splinter Cell er også meget bra spill.

 

Edit: Spilte forøvrig Kill.Switch nå nettopp, og det var faktisk helt utrolig artig. Litt likt Splinter Cell, bortsett fra den evinnelige snikingen. Mange muligheter når det kommer til å gjemme seg, du kan stå rett under et vindu, reise deg opp og fyre av et par skudd og gå ned igjen, du kan bare hive riflen over kanten og fyre av litt på måfå, eller du kan pælme en flashbang inn, vente et lite sekund, og så reise deg opp og meie ned diverse fiender som velter rundt og skyter vilt rundt seg mens de hyler og holder seg for ørene. Nå har jeg bare spilt det første scenarioet, og jeg tviler ikke på at det blir bedre etterhvert.

Her er gutten som har skjønt det ja... :-)

 

"Dungeons and Dragons Heroes" og "KillSwitch" - trolig de to aller beste spillene jeg har av de over 60 jeg har prøvd til Xbox.

 

Ingen Xbox-eier burde være foruten de to spillene. KillSwitch slår både Splinter Cell og MGS ned i støvlene, og for de som likte å spille gode gamle Gauntlet på enten spilleautomat, Commodore64 eller Amiga "før i tiden", så er altså Dungeons and Dragons samme type spill, bare med knallbra grafikk, lyd og stemning - og tonnevis med våpen, magic spells og brett.

 

Konge!! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...