Gå til innhold

Voldtektsmenn er hvite!


Anbefalte innlegg

 

Ingen vits i å gå til personangrep - da bekrefter du jo bare at du ikke har noen sak og må ty til avsporing for å diskutere videre..

 

(Overfallsvoldtekt, sovevoldtekt, neddopet og voldtatt - det er mange forskjellige former for voldtekt der det eneste felles for dem er at noen har blitt voldtatt) Så har du lært noe nytt i dag også.

 

Poenget mitt var at OP tar opp to påstander som mangler korrelasjon. En "nigger", som du kaller det, som voldtar i bymiljøet møter du med stor sannsynlighet ikke på et russetreff så det er to forskjellige demografier, to forskjellige utgangspunkt og ikke minst to forskjellige løsninger. Denne artikkelen synes jeg er god og relevant for russens holdninger til damer og russefeiring.

 

At Norge som helhet har et problem med asylsøkere som skulle vært kastet ut av landet, import av kriminalitet fra østEuropa og at våre fengsler har så god standard at det blir betalt hotellopphold for de kriminelle er kanskje mer sammenhengende med overfallsvoldtekter i Oslo.

 

Russvoldtektene får du kontroll på den dagen folk ikke drikker seg sanseløse, og har lært seg gode manerer. Særlig det med gode manerer er kanskje ord til ettertanke?

 

 

Jeg vil påstå at mange med innvandre bakgrunn var tilstede på russefester på Tryvann; innvandere utgjør 32 % av Oslo befolkning, Jeg vil igjen påpeke at du ikke skal generalisere voldtektmenn som innvandrere, fordi de kan også være etniske norske som meg og deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Til og med arbeiderpartivennlige nrk turte i 2009 å dokumentere det motsatte av hva trådstarter mener.

 

http://www.nrk.no/norge/voldtektsmenn-er-ikke-vestlige-1.6567955

 

Ja, TS mener at HVITE MENN (uansett hvilken identitet) er VOLDTEKTER. ISÅFALL ETTER MIN OPPFATNING VIL  SI AT svarte menn er terrorister?

 

Det kan det ikke være fordi HVITE MENN KAN OGSÅ VÆRE TERRORISTER. ISÅFALL KAN SVARTE MENN være kriminelle, som driver med masse annet på et skjult nivå. Det kan også hvite menn gjøre

 

Det spørs etter hvordan selve personen er. Bakgrunnen har MYE å si!

 

Edit:

 

Kjønnsdiskriminering MÅ skje for at NORGE skal oppnå en annen universell grad. 

Endret av MT-Sci
Lenke til kommentar

Alright, da er 20% av voldtektene utført av "innvandrere", ser ut som at de er overrepresentert. Kanskje ikke helt på tide å avskaffe fordommene ennå...?

 

Det står ikke at 80% er nordmenn, her er alle beskrivelsene. Selv i dette tilfellet så var innvandre overrepresentert. 

 

Sak 1

Mann 1: Nordisk utseende gutt, ca. 180 cm høy, tynn og med halvlangt hår. Rød russebukse, mørk parkasjakke og med en hettegenser under jakken. Han hadde et mørkeblått tørkle m/hvit skrift som pannebånd.

- Trolig nordisk eller østeuroperisk

 

Mann 2: Noe mørk i huden, ca. 180 cm høy, kraftig kroppsbygning, veltrent. Rød russebukse, stor jakke og med samme type pannebånd som den andre gutten. Han snakket noe gebrokkent norsk.

- Trolig Afrikaner eller Araber

 

Sak 2

Mann 1: Mørkt hår

- Umulig å vite. 

 

Mann 2: Lyst hår med litt lengde, markerte ansiktstrekk; markerte kinnben og hake, grå collegegenser, Uggs og fløyte rundt halsen

- Trolig nordisk eller østeuroperisk.

 

Mann 3: Mørkt, litt krøllete hår

- Trolig Afrikaner eller Araber, fordi nordmenn har generelt sett ikke mørkt krøllete hår.

Endret av Camlon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så burde Norge kun ta inn familier. Alle single menn burde sendes ut av Norge. Alle single damer kan bli igjen. Det er ekstremt stor sjanse for at mange av disse single menn er terrorister. Norge burde kun ta inn barnefamilier. Refuges are welcome here. Jeg er selv muslim, men jeg skal være helt super ærlige med dere. Det er 99% sjanse for at det blir utført et terrorangrep i 2016 i Norge. Kun barnefamilier får bli igjen. Resten av single hankjønn må sendes ut av Norge. 

 

Endret av Finland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så burde Norge kun ta inn familier. Alle single menn burde sendes ut av Norge. Alle single damer kan bli igjen. Det er ekstremt stor sjanse for at mange av disse single menn er terrorister. Norge burde kun ta inn barnefamilier. Refuges are welcome here. Jeg er selv muslim, men jeg skal være helt super ærlige med dere. Det er 99% sjanse for at det blir utført et terrorangrep i 2016 i Norge. Kun barnefamilier får bli igjen. Resten av single hankjønn må sendes ut av Norge. 

 

 

Det er ikke så dumt, personlig så synes jeg man bør man se på kjønnsfordeligen i den familien da, en far med tre sønner, nei takk. Single damer bør alltid få komme hit, de lager sjeldent trøbbel. Hadde ikke forventet et fornuftig forslag fra deg, men man blir jo alltid overrasket.

 

Om den videoen... Vel vel, slike folk er ofte verre enn flyktningene selv...

 

Taharrush:

 

Endret av Ateist
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ikke så dumt, personlig så synes jeg man bør man se på kjønnsfordeligen i den familien da, en far med tre sønner, nei takk. Single damer bør alltid få komme hit, de lager sjeldent trøbbel. Hadde ikke forventet et fornuftig forslag fra deg, men man blir jo alltid overrasket.

 

Om den videoen... Vel vel, slike folk er ofte verre enn flyktningene selv...

 

Taharrush:

 

https://www.youtue.com/h?Hn2KkM

 

Jeg unnskylder også på forhånd for alle terror angrep som kommer til å skje i Norge. Det finnes mange uskyldige muslimer, men de single menn som kommer hit. De er wahabist og salafist muslimer. Jeg støtter ikke wahabist og salafist religion fra Saudi Arabia. Her har du et eksempel på wahabist og salafist religionen i islam som Norge importerer massevis av. Dette foregikk i Frankrike for 8 timer siden. Selvfølgelig ble det ikke skrevet noe om dette i norsk media, men wahabister og salafister brenner ned immigrant leiren sin i Frankrike. 

 

Norge importerer wahabist og salafist terrorister fra Saudi Arabia. Så vennligst ikke klag på terrorangrep.

Jeg beklager også på forhånd av Norges muslimske statsborgere. Fordi disse angrepene kommer til Norge. 

https://www.youtube.com/watch?v=X_S8eKMDlJk

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Jeg har ofte fått inntrykk av at flere etniske nordmenn påstår at de voldtekt av kvinner i Norge skjer av ikke-vestlig innvandrere (mørk-hudet).

 

Etter russetreffet på tryvann viser det seg at alle voldtektmenn er hvite i huden. Kanskje det er på tide å kvitte seg med fordommene sine nå?

 

Innlegget er kun ment for å vise den andre siden av saken - ikke for å krenke noen som helst.

 

PS: Det var ingen hensikt å være rasistisk nå, men vil bare poengtere at jeg selv har hørt og oppleved at kun mørkhudede menn er voldtektsmenn i Norge tiltross for å være etnisk norsk selv.

 

Et russetreff der ingen utlendinger voldtar og plutselig er det bare hvite menn som voldtar i landet ? :rofl: :rofl:

 

MÅ jo være et troll det her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har ofte fått inntrykk av at flere etniske nordmenn påstår at de voldtekt av kvinner i Norge skjer av ikke-vestlig innvandrere (mørk-hudet).

 

Etter russetreffet på tryvann viser det seg at alle voldtektmenn er hvite i huden. Kanskje det er på tide å kvitte seg med fordommene sine nå?

 

Innlegget er kun ment for å vise den andre siden av saken - ikke for å krenke noen som helst.

 

PS: Det var ingen hensikt å være rasistisk nå, men vil bare poengtere at jeg selv har hørt og oppleved at kun mørkhudede menn er voldtektsmenn i Norge tiltross for å være etnisk norsk selv.

Det å generalisere et russetreff til å gjelde hele landet.

 

Et russetreff reflekterer hverken den typiske konteksten, den typiske voldtektsmannen eller det typiske offeret.

Lenke til kommentar

 

Jeg har ofte fått inntrykk av at flere etniske nordmenn påstår at de voldtekt av kvinner i Norge skjer av ikke-vestlig innvandrere (mørk-hudet).

 

Etter russetreffet på tryvann viser det seg at alle voldtektmenn er hvite i huden. Kanskje det er på tide å kvitte seg med fordommene sine nå?

 

Innlegget er kun ment for å vise den andre siden av saken - ikke for å krenke noen som helst.

 

PS: Det var ingen hensikt å være rasistisk nå, men vil bare poengtere at jeg selv har hørt og oppleved at kun mørkhudede menn er voldtektsmenn i Norge tiltross for å være etnisk norsk selv.

 

Et russetreff der ingen utlendinger voldtar og plutselig er det bare hvite menn som voldtar i landet ? :rofl: :rofl:

MÅ jo være et troll det her.

 

Jeg tror ikke at vi skal snakke om hvem som er trollet, fjell, _geita, finland, roiter etc..

Jeg henviste til en link, men du prøver bare å kverulere som vanlig. Dette er en av grunnene til at jeg ikke svarer på dine innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Jeg har ofte fått inntrykk av at flere etniske nordmenn påstår at de voldtekt av kvinner i Norge skjer av ikke-vestlig innvandrere (mørk-hudet).

 

Etter russetreffet på tryvann viser det seg at alle voldtektmenn er hvite i huden. Kanskje det er på tide å kvitte seg med fordommene sine nå?

 

Innlegget er kun ment for å vise den andre siden av saken - ikke for å krenke noen som helst.

 

PS: Det var ingen hensikt å være rasistisk nå, men vil bare poengtere at jeg selv har hørt og oppleved at kun mørkhudede menn er voldtektsmenn i Norge tiltross for å være etnisk norsk selv.

 

Innvandrere er overrepresentert i overfallsvoldtekter.

 

Etniske nordmenn er overrepresentert i voldtekter i nære relasjoner/festvoldtekter.

 

Nei, etniske nordmenn er ikke overrepresentert i voldtekter i nære relasjoner og festvoldtekter. Men, det er der du finner etnisk norske overgripere, det er riktig. med andre ord, innvandrere er overrepresentert i begge statistikkene.

Lenke til kommentar

Voldtekter, unntatt "misforståelsesvoldtekter", begås av folk som av en eller annen grunn har fått det for seg at reglene ikke gjelder dem selv. Har man anlegg for det, kan både alkoholrus og følelsen av å være utenfor, motarbeidet og uønsket utløse den sinnstilstanden. Når det gjelder innvandrerne kan vi si at man ikke skiter i eget reir, og at løsningen ligger deromkring. 

Lenke til kommentar

 

Det er 99% sjanse for at det blir utført et terrorangrep i 2016 i Norge.

 

Kan du utdype dette? Hva/hvem blir målet?

 

 

Jeg tror for min del at sannsynligheten stiger med hvert år som går, 99% er kanskje å ta litt i men det kommer vel ann på hva man definerer som terrorangrep. At det blir å være muslimer som dreper/voldtar nordmenn i år det kan man vel egentlig ta for gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Etniske nordmenn er overrepresentert i voldtekter i nære relasjoner/festvoldtekter.

 

 

Festvoldtekter muligens, fordi nordmenn drikker vanvittig med alkohol, og alkohol ofte er en faktor for overgriper, offer eller begge.

 

Men i nære relasjoner er det igjen fremmedkulturelle som er i særklasse. Særlig muslimer. I Islam og østlige kulturer er kvinnen mannens eiendom. Det er grunn til å tro at det er en overvekt av fremmedkulturelle seksualforbrytere også i nære relasjoner. Når en kvinne ikke vil ha sex og mannen tvinger henne til det alikevel, så er det voldtekt. Spiller ingen rolle om de er gift eller ikke. Likeså er voldtekt og incest ekstremt tabubelagt i Islam (det vil si, det er det jo her også, men enda mer i den kulturen), så mørketallene er sansyneligvis enda større.

 

Når det gjelder overfallsvoldtekter så hender det at går det flere år mellom hver gang en norsk mann forgriper seg i hovedstaden f.eks.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-Oslo-5569378.html

 

Denne saken er ifra 2009. Er det noen grunn til å tro at ting er blitt bedre - nå som asylsøkende enslige menn flommer over oss?

 

"Gjerningspersonene er relativt unge menn som kommer fra andre land. De er ofte asylsøkere og kommer ofte fra traumatiserte land eller land med et helt annet kvinnesyn enn vi har i Norge, sier leder Hanne Kristin Rohde ved Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon til NRK."

 

"[sier] gjerningsmennene enten er traumatiserte eller psykisk skadet, eller at de kommer fra et land der vold mot kvinner er vanlig."

 

Endret av misanthrope
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...