Gå til innhold

– Internett kan kollapse innen åtte år


Anbefalte innlegg

Kanskje akuratt innenfor IT journalistikk og slikt, men tviler på folka I VG slit noko enormt med servertall akuratt nå.

 

Men husker at for noen år tilbake var det ein litt "mindre serriøs" internett avis som eg ikkje klarer å huske navnet på som sa at det var noko gale med noko inne i jordas kjerne, og at vi må inn der å fikse noke. Så de hadde laga eit apparat som skulle klare å bore seg inn i jordas indre, helt inn og "fikse noe". .Nå er det sikkert 8 ca år siden   eg leste den saken, så finn nok den ikkje igjen, men de var vel kun intressert i "clicks" og det er forøvrig det TEK.no prøver på også :O

Ja det er bare å se på forsidene til både Dagbladet og VG i dag...

Standardoppskrifter:

- Verden kan gå under

- Du kan bli syk/død av medisiner/bivirkninger/vaksiner

- Internett kan kollapse/du kan bli hacket/etc.

Og annet hypotetisk som ikke er sannsynlig/riktig fremstilt.

Det er selvsagt teoretisk mulig at det kommer en F-16 og styrter i hodet på meg i morgen, men det er ikke akkurat spesielt sannsynlig.

 

Jeg husker tilbake da HW.no skrev om faktiske nyheter, og hadde en egen side for programvare og én for overklokking. Tek.no har blitt like elendig som itavisen og har blitt dårligere enn f.eks. digi (som i seg selv er elendig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje akuratt innenfor IT journalistikk og slikt, men tviler på folka I VG slit noko enormt med servertall akuratt nå.

Men husker at for noen år tilbake var det ein litt "mindre serriøs" internett avis som eg ikkje klarer å huske navnet på som sa at det var noko gale med noko inne i jordas kjerne, og at vi må inn der å fikse noke. Så de hadde laga eit apparat som skulle klare å bore seg inn i jordas indre, helt inn og "fikse noe". .Nå er det sikkert 8 ca år siden   eg leste den saken, så finn nok den ikkje igjen, men de var vel kun intressert i "clicks" og det er forøvrig det TEK.no prøver på også :O

 

 

Der inne i varmen så fungerer ting i sitt beste velgående. Radioaktiviteten forholder lavaen varm og fin. Gir oss litt jordskjelv slik at vi ikke skal bebo hele planeten etc..

Lenke til kommentar

 

Kanskje akuratt innenfor IT journalistikk og slikt, men tviler på folka I VG slit noko enormt med servertall akuratt nå.

Men husker at for noen år tilbake var det ein litt "mindre serriøs" internett avis som eg ikkje klarer å huske navnet på som sa at det var noko gale med noko inne i jordas kjerne, og at vi må inn der å fikse noke. Så de hadde laga eit apparat som skulle klare å bore seg inn i jordas indre, helt inn og "fikse noe". .Nå er det sikkert 8 ca år siden   eg leste den saken, så finn nok den ikkje igjen, men de var vel kun intressert i "clicks" og det er forøvrig det TEK.no prøver på også :O

 

 

Der inne i varmen så fungerer ting i sitt beste velgående. Radioaktiviteten forholder lavaen varm og fin. Gir oss litt jordskjelv slik at vi ikke skal bebo hele planeten etc..

 

Eg veit da :p

Men husker det ein nyheit som sa at det er ein 90% sannsynlighet for at oppdraget skulle gå til helvætte (altså ein bullshitt oppdrag som aldri skjedde fordi vi ikkje har noe form for teknologi til å kunne gjøre noke slikt) og verden skulle gå under.

 

Om eg ikkje tar feil var det jævlig med folk som slutta i jobben p.g.a det (eller "jævlig og jævlig"). Men det var det gjerne ved 2012 saken også?

Lenke til kommentar

 

Men husker at for noen år tilbake var det ein litt "mindre serriøs" internett avis som eg ikkje klarer å huske navnet på som sa at det var noko gale med noko inne i jordas kjerne, og at vi må inn der å fikse noke. Så de hadde laga eit apparat som skulle klare å bore seg inn i jordas indre, helt inn og "fikse noe". .Nå er det sikkert 8 ca år siden   eg leste den saken, så finn nok den ikkje igjen, men de var vel kun intressert i "clicks" og det er forøvrig det TEK.no prøver på også :O

 

 

Høres ut som The Core, en skikkelig drittfilm.

Lenke til kommentar

 

 

Men husker at for noen år tilbake var det ein litt "mindre serriøs" internett avis som eg ikkje klarer å huske navnet på som sa at det var noko gale med noko inne i jordas kjerne, og at vi må inn der å fikse noke. Så de hadde laga eit apparat som skulle klare å bore seg inn i jordas indre, helt inn og "fikse noe". .Nå er det sikkert 8 ca år siden   eg leste den saken, så finn nok den ikkje igjen, men de var vel kun intressert i "clicks" og det er forøvrig det TEK.no prøver på også :O

 

 

Høres ut som The Core, en skikkelig drittfilm.

 

Jævlig ironisk at ein avis skriver om ein film som om det skulle vært ein realitet (eller avis og avis, "ein internett side" som lignet på sol.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...