Gå til innhold

Gaming Chair - DXracing vs AKracing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På bakgrunn av personlig erfaring så sier eg DXracing.

Har en DXracing stol selv og den er fantastisk!

Solid kvalitet tvers igjennom.

Samme kan jeg si om akracing.  Har en AKracing gaming chair NIP, å er den eneste pc stolen jeg har funnet komfort i å bruke.

 

90 graders rygg justering, aluminium skjelett memory foam setepute, kan justere høyde på armlener, kan bruke 2 forskjellige hydraulikker (selges separat), solide aluminium hjul med gummi "dekk" på dem som ikke riper opp gulv og ikke minst pute for korsrygg og hode, 

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har lenge hatt problemer med ryggen når jeg sitter ved pcen. Bestemte meg for å prøve ut AKRACING Premium Gaming Chair.

 

Dette etter jeg ble anbefalt den.

 

Og jeg må si.. En helt fantastisk stol! Sitter utrolig godt, og får ikke den smerten jeg fikk før. 

Stolen kan være litt pain når du skal skru den opp. Ellers så er det en fantastisk stol! Så jeg ville ha gått for den! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Noen nye erfaringer her? På dere som nå har en av disse stolene?

 

Jeg har vært innom Lefdal, Expert og Elkjøp, og de fleste stolene har en eller annen slitasje som deksel mangler, armlend er løst / mangler. Ryggen er løs. Hull i skinn stoffet på forskjellige steder.

Og ikke minst som på Akracing stolene, så er den fjæra for sterk, og med lavest styrke, så greier an ikke å lene seg tilbake.

 

Jeg setter stor pris på dere nye / siste erfaringer her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...