Gå til innhold

Tråd om reservasjon av sitteplasser på toget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ikke på lokaltogene. Der er det ingen plassreservasjon, og folk flytter på seg stadig vekk.

 ^this. Kan ikke huske sist jeg tok et tog med plassreservasjon. 

Lenke til kommentar

 

Ikke på lokaltogene. Der er det ingen plassreservasjon, og folk flytter på seg stadig vekk.

 ^this. Kan ikke huske sist jeg tok et tog med plassreservasjon. 

 

Heller ikke plassreservasjon på Vestfoldbanen heller, vil tro det samme gjelder til Østfold også, men den er en del kortere

Lenke til kommentar

 

 

Ikke på lokaltogene. Der er det ingen plassreservasjon, og folk flytter på seg stadig vekk.

^this. Kan ikke huske sist jeg tok et tog med plassreservasjon.

Så rart. Hver gang jeg har tatt tog med billettkontroll så har det vært setereservasjon. På lokaltog type Oslo til Sandvika har jeg aldri opplevd kontroll

Lenke til kommentar

 

 

Ikke på lokaltogene. Der er det ingen plassreservasjon, og folk flytter på seg stadig vekk.

^this. Kan ikke huske sist jeg tok et tog med plassreservasjon.

Så rart. Hver gang jeg har tatt tog med billettkontroll så har det vært setereservasjon. På lokaltog type Oslo til Sandvika har jeg aldri opplevd kontroll

 

Det kommer an på hva slags vogn man går inn på. Det er to typer vogner, en hvor man kan kjøpe billett på toget og en hvor man må ha forhåndsbetalt og stemplet billett. På sistnevnte tas det bare stikkprøver og man får en bot dersom man ikke har en gyldig billett, akkurat som må sporveiene.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...