Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja.

Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om.

Hva er det du prøver å bevise? Hva så om jeg ikke kan alt om det? , jeg  søkte meg bare opp på i7 og leste om det. Fikk bare opp info om at spill som FSX, arma osv er spill som har god nytte av flere kjerner, fordi dem klarer å benytte seg av dette.  Ser i følge vedlagt link at det er marginale forskjeller. Kan jo godt være jeg tar feil, men må jo være lov til å gjøre det, ;)  

 

http://www.techspot.com/review/712-arma-3-benchmarks/page5.html

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

 

CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja.

Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om.

Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle.

 

Du spiller i 640x480 og bare innebrett som metro  :p

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja.

Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om.

Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle.

 

Du spiller i 640x480 og bare innebrett som metro  :p

 

Metro og Locker er faktisk brett jeg holder meg langt unna. Hva er galt med å spille i 640x480? Man får jo den gode gamle nostalgiske følelsen :)

Lenke til kommentar

 

CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja.

Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om.

Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle.

 

Prøv og spill på Siege 64p CQL, så kjører du mbt over brua fra B mot C etter skraperen har rast mens du titter raskt rundt deg, dette er de minuttene der det er flust av partikler og ting i lufta som flyr og er av de tyngste partiene i spillet.

Se hvor mye fps du er nedi der. Og resotionscale eller high/ultra og sånt har ingen verdens ting å si for CPU bruk.

Lenke til kommentar

 

 

CPU begrenser ofte mye i multiplayer basert onlinespill med en del spillere, ja.

Moro at du nevner Arma 3, som er kanskje DET spillet der ute som utnytter CPU aller dårligst av dem alle. Det viser vel bare at dette kanskje ikke er det du vet mest om.

Hvilke online spill da? Har en 3570K@4,4Ghz å har 120fps i alle FPS spill jeg har prøvd så langt. BF4 f,eks med 200% resolutionscale på en 64 manns server er ikke noe problem for min prosessor å takle.

 

Prøv og spill på Siege 64p CQL, så kjører du mbt over brua fra B mot C etter skraperen har rast mens du titter raskt rundt deg, dette er de minuttene der det er flust av partikler og ting i lufta som flyr og er av de tyngste partiene i spillet.

Se hvor mye fps du er nedi der. Og resotionscale eller high/ultra og sånt har ingen verdens ting å si for CPU bruk.

 

Har spilt hundrevis av timer på Siege 64 manns Conquest Large å jeg har ikke hvert under 120fps noen gang som jeg kan huske.

Skjedde en gang at alle mann datt ned til 20fps i det tårnet raste, men det må ha hvert serveren siden alle klagde i chatten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...