Gå til innhold

Seinfeld: – YouTube er en diger søppelbøtte


Anbefalte innlegg

"Vi forsøker å heve nivået en smule. Jeg mener at showbusiness er for talenter; det er de som burde være i den bransjen. Vi bør opprettholde hierarkiet, og jeg liker å være på toppen av pyramiden, sa Seinfeld."

Seinfeld lever forsatt på suksessen til "Seinfeld". Ja, det er en av de beste seriene i historien, men det samme kan ikke sies om "Comedians in...". Jeg har sett de fleste episodene, og hadde dette vært en tv-serie på eks. NBC hadde den blitt kansellert for lenge siden.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Mon tro om dette er han sin reaksjon på at han fyller 60 år i år og han misunner de unge som gjør alle de ny motens tinga?

Seinfeld er født i 1954 ;) 29 april

 

Nei hva i svarte! I alle de år så har det stått at han var født i 1955, hva er greia med at fødselsdatoer plutselig blir forandre slik helt ut av det blå? For noen år siden sto det at en skuespiller var født i 1951 og putselig så sto det at han var født i 1933... o.O

Lenke til kommentar

 

 

Mon tro om dette er han sin reaksjon på at han fyller 60 år i år og han misunner de unge som gjør alle de ny motens tinga?

Seinfeld er født i 1954 ;) 29 april

 

Nei hva i svarte! I alle de år så har det stått at han var født i 1955, hva er greia med at fødselsdatoer plutselig blir forandre slik helt ut av det blå? For noen år siden sto det at en skuespiller var født i 1951 og putselig så sto det at han var født i 1933... o.O

 

Haha...ja, ikke sant :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nå ble jeg litt usikker...

 

Stemmer det at Youtube inneholder i hovedsak kvalitetfillm/videosnutter?

 

Er Seinfeld en komiker eller en som sjekker/kvalitetsikrer innholdet på Youtube?

 

Er de som kopierer newsfeed til Tek.no dyktige klikkbait-generatorer?

 

"Before you  again this thread will see, you answere must these questions three!"?

 

:)

Lenke til kommentar

 

For meg er det åpenbart at han spøker. Fyren er jo komiker, tenk hvis man skulle tolke alt som ble sagt i fullt alvor.

Absolutt åpenbart og ikke mindre morsomt av alle de som går fem på. Overskrifter og tekst er et medium der slike misforståelser blir større.

 

 

Takk! Alle som har sett på en del Seinfeld bør kjenne igjen humoren hans i det sitatet der. Det kunne vært tatt rett ut av en kafesamtalene med George.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som en YouTuber med 12.600+ abbonenter, og som en person som ikke ser på TV, siden YouTube har vært mer relevant for meg over de 10 årene de har vært i gang..

Jeg er dessverre enig i det han mener, til tross for hvordan majoriteten ikke liker og ikke mener det samme. All respekt kan dere kaste i søppla forresten, det er ikke relevant i henhold til produksjons-kvalitet og analyse i henhold til hva som faktisk er bra og ikke innen denne industrien (og nesten alt som ligner).

Man må nesten være inni industrien, eller studere den GANSKE lenge for å faktisk forstå hva man mener (Det er her han kunne ha gjort at folk forsto hva han mente, til tross for hvor vanskelig det er å skjønne hva han mener)!

 

Jo flere folk det er på planeten, jo flere folk det vil være der ute med lav, vanlig og høy IQ. Jo flere folk kan OG VIL like gode, dårlige og vanlig innhold.

Jo flere folk vil, vil ikke, og ønsker å fokusere på HØY produksjons-kvalitet.

MEN, jo flere folk vil, TIL TROSS for omstendighetene, bli tiltrukket til å lage innhold KUN for penger, popularitet og hva annet som kan tiltrekke dem i henhold til å lage innhold.

Resultatet er et HELVETTE for folk av mitt slag som var rundt tiden da folk KUN hadde EGEN-MOTIVASJON til å lage innhold, isteden for penger, berømmelse, oppmerksomhet, høyne sitt ego, e.t.c

Forskjellen er SOLEKLAR om du sammenlikner innholdet på høyere og venstre i henhold til kvaliteten og personene involvert.

Det vi dermed sitter igjen med er en HORDE med mennesker som ikke har peiling på spektrumet engang siden de enten aldri fikk oppleve spektrumet, eller som da har blitt skjoldet fra det siden det er en SYKT stor menge med vanlig, lav kvalitet innhold på YouTube, motivert av folk som ikke vet hva kvalitet er engang, der folkene som blir underholdet er vanlige folk som syns det er ok. Dette ER forresten ok, folk får gjøre hva folk vil. Men det er ganske trist at folk som faktisk arbeider kun for innholdet og kvaliteten ikke får ta senen når det EGENTLIG har mer verdi når de sammenliknes direkte mot hva som er vanlig.

DET VI KAN LÆRE AV DETTE: Seinfeld's problem er det samme som mitt problem. Det er et veldig teit førsteverdens problem som lett kan unngås om man faktisk lærer seg å søke opp innhold. Det er VELDIG tidkrevende, men totalt verdt det om man finner fram til folk som setter kvaliteten på innholdet over hvordan det ser ut, hvor ofte videoer lastes opp, hvor lang videoene er, og så videre (+ at de holder seg selv til en viss standard).

The more you know.

Lenke til kommentar

 

 

For meg er det åpenbart at han spøker. Fyren er jo komiker, tenk hvis man skulle tolke alt som ble sagt i fullt alvor.

Absolutt åpenbart og ikke mindre morsomt av alle de som går fem på. Overskrifter og tekst er et medium der slike misforståelser blir større.

 

 

Takk! Alle som har sett på en del Seinfeld bør kjenne igjen humoren hans i det sitatet der. Det kunne vært tatt rett ut av en kafesamtalene med George.

 

Oh yeah, til tross for hvordan det faktisk er et problem i noen tilfeller.

Noen verdiløse tilfeller.

Dette her er noe en virkelig ikke burde ta særiøst! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...