Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tillater du at dattera di ha sex med ikke-vestlige innvandrere?


Anbefalte innlegg

Denne tråden traff meg, uten at jeg har lest alle innleggene!

 

Jeg er en ikke-vestlig innvandrer. Jeg er 19År, studerer, samt jobber.

 

Det har seg slik at jeg holder på med/har holdt på med 4-5 norske damer. 

Jeg har unngått å møte foreldrene deres gang på gang, i og med at jeg tror de dømmer meg for at jeg "knuller" dattera deres.

 

Har aldri klart å møte foreldrene til de jentene jeg har holdt på med...



Anonymous poster hash: a5165...e04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Og svar til Pjuok "Hva om datteren din får barn med en ikke-vestlig innvandrer, og barnebarnet ditt derfor blir brunt/svart! Er det greit?"

 

Ville vært avhengig om hvor denne innvandreren kom fra, hvilken kultur og religion...

 

Alternativer:

 

1: Hinduismen, fra India, Sri lanka, Nepal og Singapore.

2: Buddhismen, fra Thailand og Tibet.

3: Kristendommen, fra Afrika og Asia.

4: Jødedommen, fra Israel

5: Islam. fra Asia (Pakistan, Iran, Irak og Afganistan)

6: Islam, fra Afrika (Somalia, Marokko og Sudan)

 

Svar ja eller nei på de 6 alternativene.

 

Anonymous poster hash: eb892...6eb

 

 

Ville vel egentlig vært kanskje uansett hvor personen kom fra, men for the sake of the thread:

 

1. Kanskje

2. Ja

3. Kanskje

4. Kanskje

5. Nei

6. Nei

 

Du er et ekkelt menneske, om Islam skal stå i veien.

 

Har du tenkt på hvor mye VOLDTEKT det skjer i feks. Buddhismen?

 

Fyfaen, trist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

- Om gutten kommer opprinnelig fra ett land med mye kjønnssykdommer.

 

 

Altså, kjønnsykdommer er noe man får gjennom seksuell kontakt. Hvordan forholdene er i vedkommendes hjemland/foreldrenes hjemland spiller vel overhode ingen rolle? Og det er vel knapt noe land i verden hvor kjønnssykdommer er så utbredt som i Norge. Undersøkelser gjort blant studenter har vist at mer enn 25% har Klamydia og de fleste uten å vite det. Jeg tror ikke dette er fordi så mye mer promiskuøse enn i andre land, men fordi vi er så jævlig dårlig til å bruke kondom ved ONS/tilfeldige partnere.

Lenke til kommentar

 

Kommer mer ann på personene enn at de er ikke-vestlig for min del. Finner mye idioter med norsk bakgrunn også.

 

Fler enn 95% av muslimske foreldre tillater ikke døtrene deres å være sammen med norske menn heller. Håper dere er konsekvente og har integritet nok til å omtale dem som idioter også.

 

 

Jeg tror du blander etnisitet og religion her. I mange miljøer er det nok ikke akseptert at en fra somalia gifter seg med en fra Pakistan heller, selv om begge er muslimer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Denne tråden traff meg, uten at jeg har lest alle innleggene!

 

Jeg er en ikke-vestlig innvandrer. Jeg er 19År, studerer, samt jobber.

 

Det har seg slik at jeg holder på med/har holdt på med 4-5 norske damer. 

Jeg har unngått å møte foreldrene deres gang på gang, i og med at jeg tror de dømmer meg for at jeg "knuller" dattera deres.

 

Har aldri klart å møte foreldrene til de jentene jeg har holdt på med...

 

Anonymous poster hash: a5165...e04

 

Ja, i denne tråden kan det ikke være lett å være fra et ikke vestlig-land. Jeg forstår godt at du synes at det kan være vanskelig når du leser dette. Men jeg må ærlig talt si som jeg forteller i innleggene her: "hadde min datter blitt forelsket i en fra et ikke vestlig land, med annen kultur, så var det hennes valg. Jeg ville faktisk gledelig tatt imot besøk av hennes kjæreste uansett hvor han var fra. Jeg ville behandlet han med respekt og like verdig som jeg hadde behandlet norske kjærester, men årsaken til at barna blir advart mot å blande seg inn i en fremmed kultur, er at vi leser mye i media som gjør oss bekymret anngående den muslimske kulturen blant annet. Men mine barn får hjertelig ta sine valg selv, når de er voksne. Jeg støtter dem uansett, og verdsetter den kjæresten de måtte finne. 

 

I utgangspunktet så betyr ikke religion eller kultur noe for meg. Det er levesettet og verdiene og tankene til personen som betyr noe. Jeg er ikke en som dømmer folk fra andre kulturer. Men etter å ha lest boken og sett filmen "ikke uten min datter" så blir man jo litt redd for fremmede kulturer. 

Endret av heartlife
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ja, i denne tråden kan det ikke være lett å være fra et ikke vestlig-land. Jeg forstår godt at du synes at det kan være vanskelig når du leser dette.

 

Heldigvis er det enkelte brukere som representerer en veldig marginal gruppe mennesker. Trådens deltakere er ikke representative for samfunnet for øvrig.

 

For å si det sånn... om barnebarnet blir mulatt så vil nok arven på mystisk vis forsvinne ;)

 

http://www.norjus.no/visartikkel.asp?art=250

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Denne tråden traff meg, uten at jeg har lest alle innleggene!

 

Jeg er en ikke-vestlig innvandrer. Jeg er 19År, studerer, samt jobber.

 

Det har seg slik at jeg holder på med/har holdt på med 4-5 norske damer. 

Jeg har unngått å møte foreldrene deres gang på gang, i og med at jeg tror de dømmer meg for at jeg "knuller" dattera deres.

 

Har aldri klart å møte foreldrene til de jentene jeg har holdt på med...

 

Anonymous poster hash: a5165...e04

 

Ja, i denne tråden kan det ikke være lett å være fra et ikke vestlig-land. Jeg forstår godt at du synes at det kan være vanskelig når du leser dette. Men jeg må ærlig talt si som jeg forteller i innleggene her: "hadde min datter blitt forelsket i en fra et ikke vestlig land, med annen kultur, så var det hennes valg. Jeg ville faktisk gledelig tatt imot besøk av hennes kjæreste uansett hvor han var fra. Jeg ville behandlet han med respekt og like verdig som jeg hadde behandlet norske kjærester, men årsaken til at barna blir advart mot å blande seg inn i en fremmed kultur, er at vi leser mye i media som gjør oss bekymret anngående den muslimske kulturen blant annet. Men mine barn får hjertelig ta sine valg selv, når de er voksne. Jeg støtter dem uansett, og verdsetter den kjæresten de måtte finne. 

 

I utgangspunktet så betyr ikke religion eller kultur noe for meg. Det er levesettet og verdiene og tankene til personen som betyr noe. Jeg er ikke en som dømmer folk fra andre kulturer. Men etter å ha lest boken og sett filmen "ikke uten min datter" så blir man jo litt redd for fremmede kulturer. 

 

GODT og se at det forsatt er fler nøytrale personer som deg igjen.

 

Gir meg håp ;)

 

Anonymous poster hash: a5165...e04

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Denne tråden traff meg, uten at jeg har lest alle innleggene!

 

Jeg er en ikke-vestlig innvandrer. Jeg er 19År, studerer, samt jobber.

 

Det har seg slik at jeg holder på med/har holdt på med 4-5 norske damer. 

Jeg har unngått å møte foreldrene deres gang på gang, i og med at jeg tror de dømmer meg for at jeg "knuller" dattera deres.

 

Har aldri klart å møte foreldrene til de jentene jeg har holdt på med...

 

Anonymous poster hash: a5165...e04

 

 

Hvor er du fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kommer mer ann på personene enn at de er ikke-vestlig for min del. Finner mye idioter med norsk bakgrunn også.

 

Fler enn 95% av muslimske foreldre tillater ikke døtrene deres å være sammen med norske menn heller. Håper dere er konsekvente og har integritet nok til å omtale dem som idioter også.

 

 

Jeg tror du blander etnisitet og religion her. I mange miljøer er det nok ikke akseptert at en fra somalia gifter seg med en fra Pakistan heller, selv om begge er muslimer.

 

 

Men alle muslimer tillater nok at dattera gifter seg med en araber, da det er "herrerasen" for muslimer. Spørs om de arabiske foreldrene er så stor fan av at dattera gifter seg med en afrikaner, selv om han er muslim.

Endret av Ateist
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men alle muslimer tillater nok at dattera gifter seg med en araber, da det er "herrerasen" for muslimer. Spørs om de arabiske foreldrene er så stor fan av at dattera gifter seg med en afrikaner, selv om han er muslim.

Nå bør du trå forsiktig. Det er veldig store forskjeller mellom muslimer. Putt en perser og en araber i en celle og se dem krangle over hvem sin celle det er.
Lenke til kommentar

 

 

 

Denne tråden traff meg, uten at jeg har lest alle innleggene!

 

Jeg er en ikke-vestlig innvandrer. Jeg er 19År, studerer, samt jobber.

 

Det har seg slik at jeg holder på med/har holdt på med 4-5 norske damer. 

Jeg har unngått å møte foreldrene deres gang på gang, i og med at jeg tror de dømmer meg for at jeg "knuller" dattera deres.

 

Har aldri klart å møte foreldrene til de jentene jeg har holdt på med...

 

Anonymous poster hash: a5165...e04

 

Ja, i denne tråden kan det ikke være lett å være fra et ikke vestlig-land. Jeg forstår godt at du synes at det kan være vanskelig når du leser dette. Men jeg må ærlig talt si som jeg forteller i innleggene her: "hadde min datter blitt forelsket i en fra et ikke vestlig land, med annen kultur, så var det hennes valg. Jeg ville faktisk gledelig tatt imot besøk av hennes kjæreste uansett hvor han var fra. Jeg ville behandlet han med respekt og like verdig som jeg hadde behandlet norske kjærester, men årsaken til at barna blir advart mot å blande seg inn i en fremmed kultur, er at vi leser mye i media som gjør oss bekymret anngående den muslimske kulturen blant annet. Men mine barn får hjertelig ta sine valg selv, når de er voksne. Jeg støtter dem uansett, og verdsetter den kjæresten de måtte finne. 

 

I utgangspunktet så betyr ikke religion eller kultur noe for meg. Det er levesettet og verdiene og tankene til personen som betyr noe. Jeg er ikke en som dømmer folk fra andre kulturer. Men etter å ha lest boken og sett filmen "ikke uten min datter" så blir man jo litt redd for fremmede kulturer. 

 

GODT og se at det forsatt er fler nøytrale personer som deg igjen.

 

Gir meg håp ;)

 

Anonymous poster hash: a5165...e04

 

Ja, om du hadde vært min datters kjæreste, og dersom du er muslim eller kommer fra et ikke-vestlig land, så ville jeg motatt deg på samme måte som jeg ville motatt en vestlig mann. Jeg hadde aldri behandlet deg dårligere av den årsak. Jeg hadde blitt like glad i min svigersønn fra et ikke-vestlig land, som jeg ville blitt i en vestlig. Han ville blitt behandlet like hjertelig som den vestlige. For datteren min skal få bestemme sine meninger selv. Og jeg aksepterer de valg hun måtte ta. 

 

Jeg vet at min datter har muslimske venner og hun vil ALDRI høre noen si noe skit om de. Jeg støtter henne i det! . Hun er faktisk oppvokst i skolesamfunn der over halve klassen var enten halvt norsk og halvt asiatisk eller annet opphav, eller helt fra et ikke-vestlig land. Hun blir faktisk sint når hun hører skitsnakk om andre kulturer, og muslimere. Og ja, jeg har sagt til henne at hun er informert om hva som står i media, men samtidig så skal hun få lov å bedømme og tenke selv. Jeg tror at det finnes bra mennesker fra det muslimske samfunn eller den ikke-vestlige verden og. Men det er enkelte saker i media som vi blir obs på. Men blir min datter forelsket i en ikke-vestlig person/ muslim eller ikke, så vil han være godt mottatt i mitt hjem!. 

 

Blir faktisk irritert selv når jeg leser at foreldre ikke kan akseptere deres barns valg selv om de er voksne altså!. 

 

ja du kan tryggt slappe av , at vi alle dømmer ikke de som ikke er vestlige! :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg er 18 år og har hatt sex med to personer av ikke-vestlig opphav. Foreldrene mine har truffet han ene og jeg framstilte han som kun en venn, og bare det hadde de fordommer til. Dette gjør ikke at jeg endrer oppførsel, heller at det skal mye mer til for at jeg skal introdusere mine utenlandske venner til dem.

 

I ung alder lærer de fort den norske kulturen, og disse to er noen av de jeg har møtt med størst respekt for det motsatte kjønn. Muligens fordi de ser bevisste på at de har mange fordommer mot seg. Alle er forskjellige, og det viktigste er jo at det er frivillig for begge...

Jeg mener at det er dumt når foreldrene ikke aksepterer sitt myndige barns avgjørelse. Jeg vet godt at min far hadde reagert om jeg kom på besøk med en muslimer med meg. Men jeg tror faktisk at han hadde tatt seg sammen. Og han hadde nok akseptert han i familien dersom jeg tok et slikt valg selv om han har sine meninger om det han leser om deres skikker i media.

Lenke til kommentar

Jeg er 18 år og har hatt sex med to personer av ikke-vestlig opphav. Foreldrene mine har truffet han ene og jeg framstilte han som kun en venn, og bare det hadde de fordommer til. Dette gjør ikke at jeg endrer oppførsel, heller at det skal mye mer til for at jeg skal introdusere mine utenlandske venner til dem.

 

I ung alder lærer de fort den norske kulturen, og disse to er noen av de jeg har møtt med størst respekt for det motsatte kjønn. Muligens fordi de ser bevisste på at de har mange fordommer mot seg. Alle er forskjellige, og det viktigste er jo at det er frivillig for begge... 

 

Trist at vokne personer har slike holdninger idag. Flott at du ikke endrer ditt oppførsel, men vær varsom.

Endret av Det gode liv
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er 18 år og har hatt sex med to personer av ikke-vestlig opphav. Foreldrene mine har truffet han ene og jeg framstilte han som kun en venn, og bare det hadde de fordommer til. Dette gjør ikke at jeg endrer oppførsel, heller at det skal mye mer til for at jeg skal introdusere mine utenlandske venner til dem.

 

I ung alder lærer de fort den norske kulturen, og disse to er noen av de jeg har møtt med størst respekt for det motsatte kjønn. Muligens fordi de ser bevisste på at de har mange fordommer mot seg. Alle er forskjellige, og det viktigste er jo at det er frivillig for begge...

Jeg mener at det er dumt når foreldrene ikke aksepterer sitt myndige barns avgjørelse. Jeg vet godt at min far hadde reagert om jeg kom på besøk med en muslimer med meg. Men jeg tror faktisk at han hadde tatt seg sammen. Og han hadde nok akseptert han i familien dersom jeg tok et slikt valg selv om han har sine meninger om det han leser om deres skikker i media.

 

Når sier ikke dømmen noe om at det er muslimer det er snakk. Ikke-vestlig er ikke direkte relatert til muslimer. Jeg er for såvidt enig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...