Gå til innhold

Bygge selv pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Ubisoft som har laget det, selvfølgelig er det dårlig optimalisert  :rofl:

Det betyr ikke at det er de som har laget spillmotoren. Spillutviklere lisensierer ofte andres motorer.

 

Ubisoft Montreal har f.eks. tidligere brukt Unreal Engine og Havok i Tom Clancy-spillserien, noe som passet spillene veldig bra.

 

 

Srry for sms-fylle språk dårlig uvane. Får også moderatorer på ryggen av det :nei:

Hahah, er vel egentlig forståelig. :p Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvor mange forstår dette? D gr bra m m, hvrdn gr d m dg?" Det er sånn jeg vaneloghvis skriver :rofl:

Forstår det, men blir litt irritert og må konsentrere meg. I visse sammenhenger kan slikt misforstås. ;)

 

Men nå må vi slutte å snakke om dette, det er off-topic.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

 

Det er Ubisoft som har laget det, selvfølgelig er det dårlig optimalisert  :rofl:

Det betyr ikke at det er de som har laget spillmotoren. Spillutviklere lisensierer ofte andres motorer.Ubisoft Montreal har f.eks. tidligere brukt Unreal Engine og Havok i Tom Clancy-spillserien, noe som passet spillene veldig bra.

Var ment som en spøk da :p Er bare det at Ubisoft sine spill ikke pleier å være så bra optimalisert ;)

Lenke til kommentar

Nå som vi er så godt igang så hvilken skjerm anbefaler dere til rundt tusenlappen? :D

Skal se på saken.

 

 

Var ment som en spøk da :p Er bare det at Ubisoft sine spill ikke pleier å være så bra optimalisert ;)

Skjønte det, men av og til insisterer jeg på å være seriøs.

 

Er ikke så fan av Ubisoft selv, men de har laget mange gode gamle spill (Splinter Cell f.eks.).

 

 

Ja vet det e grensen på prisen men som sakt vil ikke bruke opp alle konfe pengene xD Uansett kommer sikkert noen på tilbud.

Har du skjerm fra før, eller trenger du en med en gang?

 

 

Du får liksom god nok skjerm til 1.3k

Nei, du får det dårligeste av det dårligeste. Men joda, det fungerer, det viser et bilde.
Lenke til kommentar

Denne skal være bra (til prisen): Samsung S24D390HL

 

Det er en PLS-LCD-skjerm (Samsung sin IPS-type teknologi), den har HDMI og er "flicker free" (det betyr at bakgrunnsbelysningen ikke flimrer (PWM), heller ikke ved lysnedjustering på denne modellen). Fungerer greit til spilling, ser ut til at den er på nivå med TN-baserte skjermer i samme prisrang. Bildekvaliteten skal også være bra på denne.

 

Så dette er mitt forslag. Kan også anbefale Siba.no, de har et godt rykte (og fri frakt).

 

 

 

En video. You might learn something.

https://www.youtube.com/watch?v=jPlCIUh_Tp0

 

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...