Gå til innhold

– PC-utgaven av Grand Theft Auto V tar i bruk 7 DVD-er


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Rart at de ikke gir bort spillet på til alle som har hatt en gta v plate i sin konsoll og som har spilt online....

 

Syntes du virkelig det er rart?  :roll:

 

Forventer kanskje å få 2016 modellen av VW Golf gratis også, siden du tross alt kjøpte 2015 modellen!

 

Var et svar til xClaymanx som sutret over at han ikke kunne bruke samme innlogging hos sosical club som han hadde brukt på ps3 for å få en gratis utgave av pc versjonen. Personlig har jeg sluttet med å forvente gratis ting, på lik linje som jeg for allerede mange år siden lærte meg at verden er en urettferdig plass. Hadde jeg satt pris på en rabatt eller lignende for god støtte ved kjøp av x antall kopier, ja, forventer jeg det, nei absolutt ikke. 

 

Sutrer absolutt ikke :p

Jeg hadde heller ikke forventet at jeg skulle få noe gratis. Men at det skiller 200kr fra butikk til steam er rart. Ja du får med noen ingame penger, men det er igrunnen det. Og i mine øyne er ikke ingame penger verdt de 200kr. Og at det burde være mulig å kjøpe butikkversjonen for så å registrere den i steam for så å kunne laste ned på lik linje om du hadde kjøpt det på steam i utgangspunktet som det lar seg gjøre med så mange andre titler.

 

Da misstolket jeg deg. Ja, det skulle absolutt vært mulig å aktivert det i steam og laste det ned derfra, er det jeg vanligvis gjør når jeg kjøper spill på plater. Viste også at man kunne aktivere koden i sosial club hos R*, men mitt spørsmål der var jo hvorvidt det faktisk ville vært mulig å i det hele tatt å få ned spillet på tirsdag, jeg har ikke store forventninger til R* deres server kapasitet :)

 

Med tanke på hvor mange som forventer spillet så blir det vel noe ala å spille ny WoW DLC på release. Tror serverene kommer til å ha det tungt det første døgnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen gang d ikke blir store problemer med servere på release på et slikt stort spill? Jeg preloader det senere i dag, men har ikke bestemt meg hvor jeg kjøper det.

 

Synd steam tar seg så godt betalt, men det er som forventet. Tror jeg kjøper på steam. Eneste spillet jeg kunne betalt veldig mye for er dette.

Lenke til kommentar

 

Vel.

Sitter på 100/50 mbit her, så hastighet går fint.

 

Har også hatt Steam siden 2004 og første spillet jeg kjøpte da var HL2, hadde jeg vært smart å kjøpt spille på disk istedet for Steam hadde jeg ikke hatt noen tilgang til spillet idag, høyst sansynlig hadde disken vært mistet for lenge siden.

 

Steam så har du spillet tilgjengelig for resten av ditt liv 24/7.

 

Kastet dog ut min optiske drev for 5 års siden og har ikke hatt behov for det siden.

Jeg kjøpte HL2 på elkjøp for over 10 år siden. Var bare å taste keyen inn i steam, så fikk jeg den der.

Endret av Sjulimann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jo heller ikke alle som har super internett som flesteparten som skryter av alt de kjøper digitalt og at de har kutta ut dvd spiller for det er jo bare sååååå ifra i fjor, herregud, greit nok at du kan preloade 1-2-3 dager før, men for noen så vil det uansett ta nesten lengre tid enn å få sendt det i posten.

Er jo også litt fail at steam er dyrere enn mye anna, men de har jo aldri vært billige på noen spill utenom indie spill og spill som CS, HL osv som er spill de står for selv, er så fail at nedlasting koster mer enn fysisk kopi.

 

Btw dere failer på å kjøpe dvd stasjon også, how hard can it be?

 

Men å kjøpe dette spillet når rockstar pisser på PC gamere er jo enda mer fail, gg noobs.

 

Vel.

Sitter på 100/50 mbit her, så hastighet går fint.

 

Har også hatt Steam siden 2004 og første spillet jeg kjøpte da var HL2, hadde jeg vært smart å kjøpt spille på disk istedet for Steam hadde jeg ikke hatt noen tilgang til spillet idag, høyst sansynlig hadde disken vært mistet for lenge siden.

 

Steam så har du spillet tilgjengelig for resten av ditt liv 24/7.

 

Kastet dog ut min optiske drev for 5 års siden og har ikke hatt behov for det siden.

Vel ikke alle har supernettet som du har og det må du skjønne og som det har blitt påpekt så er det bare å taste inn keyen på steam også har du spillet der for alltid klart til nedlasting, men det skjønte du vel ikke etter å brukt steam i 10år.

Men det du ikke har behov har andre behov for og hastigheter på norsk internett i det ganske land er ikke bra/høy nok.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...