Gå til innhold

Usamah på islam.no forum


Mann1982

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har for flere år siden (i 2006) har jeg skrevet en del innlegg på forumet i Islam.no under brukernavnet Usamah. Jeg angrer på å ha skrevet så mye om Islam uvitende.

 

Ikke alt det jeg har skrevet var feil, men kanskje det var mye som var feil, fordi jeg hadde da skrevet mye uten å vite nok om emnet.

 

Jeg vil si at JEG ANGRER på å ha skrevet disse innleggene uten å vite nok om emnet, og jeg vil helst slette dem.

 

Jeg kan ikke registrere meg eller logge inn på forumet i Islam.no. Derfor skrev jeg dette på Diskusjon.no.

 

Jeg vil bare si at jeg har skrevet mye uvitende, og jeg angrer på dette.

Endret av Mann24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult

 

 

 

Men srs, du bør ikke bry deg. Så lenge ikke forumnavnet ditt var fullt navn og du hadde kontaktinfo på profilsiden. Hvis det er så fælt kan du jo bare ta kontakt med moderatorne. Men igjen kan det hende de vil ha en helsikkes god grunn for å slette innleggene dine. 

Endret av SakligTomat
Lenke til kommentar

Er vel nok av muslim-ekstremister som skriver ekstreme ting, men om det var nesten 10 år siden og under falskt navn på et tilfeldig internett forum så er det noe veldig rart dersom man fortsatt tenker på det nå. Med mindre det var av den typen som får PST interesserte da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...