güner Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Har begynt å få en del pop-up når jeg surfer. Det forsvinner heller ikke når jeg kjører ad-aware. Dette er en av bildene som kommer opp. http://8ad.com/ad.php?code=music. Hvordan blir jeg kvitt dette? Trykker du på linken flere ganger kommer det også ny side.
güner Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Er ikke så hypp på å ha den toolbaren, vet at det er noe på maskinen min som forårsaker dette irriterende problemet, så da vil jeg ha det bort.
tigerdip Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Du sier du har prøvd ad-aware, men har du prøvd med spybot også ? De utfyller hverandre ganske bra. EDIT: Tre like forslag på en gang. wow.
OmBot Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Fikk de samme pop-upene som du hadde, men de forsvant først når jeg brukte Ad-Aware i kombinasjon med Spybot!
güner Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Nå ble det borte!! Regner med at det var Gator greier som lagde pop-up, Takker for bra svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå