Gå til innhold

Aprilfest 2015 - Linepusle - Fra vinter til vår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.-4. april; fine påskestemninger...  7. april; alltid interessant å se bilder fra lokalmiljøet...    :)

 

Takk. Det blir nok mest av siste sorten. Det er jo flest hverdager...

 

det var fint komponert med festningen opp i høyre hjørnet på bildet  :)

Takk! Det var ffint lys da jeg gikk hjemover. Sjelden jeg føler for å ta bilder når jeg er på vei hjem!  :hm:

Lenke til kommentar

11. april syns jeg også er skikkelig vårstemning. Skulle ønske vi også fikk sånne tegn snart. Har sett noen mindre tegn på at det nærmer seg, som at tuene på myrene smelter frem og at det begynner å bli hulrom rundt trestammene. Men er enda masse snø.. og den blir nok en stund til.

 

Syns de gjessene lagde fint mønster på himmelen. 

Lenke til kommentar

Oi, så flott - så etter deg på Ladestien i dag, hadde ikke med kameraet - gikk Rotvoll-aleen på veien hjem.

 

Takk! Jeg var en tur på Ladestien og Ringve, og havnet på Hageland... Det ble for fristende, så jeg gikk rett hjem.

 

Flott gåsetrekkformasjon.

 

Takk!

 

11. april syns jeg også er skikkelig vårstemning. Skulle ønske vi også fikk sånne tegn snart. Har sett noen mindre tegn på at det nærmer seg, som at tuene på myrene smelter frem og at det begynner å bli hulrom rundt trestammene. Men er enda masse snø.. og den blir nok en stund til.

 

Syns de gjessene lagde fint mønster på himmelen. 

 

Takk! Våren kommer nok, og da kommer den sikkert fort. Og plutselig er det sommer!  :)

Lenke til kommentar

Et originalt vårtegn, jeg håper eieren av broddene ikke trenger dem mer på denne siden av St.Hans. 

Nei, broddene har jeg pakket vekk for denne gangen, men det var blankis her en god stund i vinter. Deilig at den er borte!

 

Flott å se slike farger, synd det bare er på bilder jeg kan se dem. 

 

Den som venter på noe godt...

 

Fint fanget flott fugle-formasjon. :D

Takk!

Lenke til kommentar

Deilig med litt varme i lufta og litt sol attpåtil etter en sur, grå og etter forholdene kald april så langt. (Beklager til de om enda har snøen liggende.)

 

I dag var jeg ute med sykkelen og fanget Schmettows allé fra to steder, en i spoiler.)

 

post-259403-0-98156800-1429455184_thumb.jpg

 

EXIF: f/10, 1/400s,  ISO 200, 32 mm

 

 

Fornying av alléen! Nyplantede asker.
post-259403-0-38184400-1429455401_thumb.jpg
EXIF: f/11, 1/400s, ISO 200, 15 mm

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...