Gå til innhold

[Løst] Føler meg lurt, kjøpte Grand Theft Auto V pc steam kode


Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte Grand Theft Auto V pc steam kode fra http://www.cjs-cdkeys.com/

jeg visste ikke at dette var en ulovlig side og ønsker å kjøpe igjennom Steam. Nå svarer ikke CJS-cdkeys etter at jeg har prøvd å skrive til de via mail.

Føler meg lurt og vil forhåndsbestille GTA slik at jeg får "PRE-PURCHASE BY MARCH 31 AND GET $1,200,000 IN-GAME PLUS A BONUS $300,000."

 

Så jeg ønsker å få tilbake pengene mine. Hvordan kan jeg få tilbake pengene mine hvis de ikke svarer? Jeg kjøpte igjennom paypal, så jeg er jo sikret der? Kan jeg kontakte paypal og få tilbake pengene mine?

 

Kan dere hjelpe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1)

Hvorfor er CJS-cdkeys ulovlig? Utgiver liker det ikke, men å videreselge cd-keys er ihvertfall ikke ulovlig ifølge norsk lov. Med mindre du ikke får utlevert riktig cd-key, ser jeg ikke helt hva du slå i bordet med?

 

2)

Paypal sin garanti dekker kun "fysiske produkt", dvs ikke cd-key. Been there, done that. Ikke vits i å klage engang. Sorry :\

Lenke til kommentar

1)

Hvorfor er CJS-cdkeys ulovlig? Utgiver liker det ikke, men å videreselge cd-keys er ihvertfall ikke ulovlig ifølge norsk lov. Med mindre du ikke får utlevert riktig cd-key, ser jeg ikke helt hva du slå i bordet med?

 

2)

Paypal sin garanti dekker kun "fysiske produkt", dvs ikke cd-key. Been there, done that. Ikke vits i å klage engang. Sorry :\

Jeg fikk tilbake pengene for en cd-key i for halvannet år siden da jeg opprettet en såkalt disputt hos Paypal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser ikke ut som de kommer til å svare. Har laget ticket for 2 dager siden og de har enda ikke svart. Skal jeg lage disputt hos Paypal?

 

Dersom du vil ha pengene dine tilbake, ja. 

Lenke til kommentar

Ok. Snakket med paypal idag tidlig. De skrev:

 

 

For øyeblikket tilbyr vi kun kjøperbeskyttelse for fysiske, materielle varer som kan spores på nettet etter post forsendelse. Dessverre er vi ikke i stand til å tilby kjøperbeskyttelse eller undersøke krav som involverer "virtuelle" eller "immaterielle" varer.

 

Selv om vi ikke kan undersøke en transaksjon for en virtuell vare, vil jeg gjerne råde deg til å åpne en kjøpertvist på PayPal-kontoen din. Tvisten vil bli notert på selgerens konto. Dette kan oppmuntre selgeren å kommunisere med deg for og prøve å finne en løsning.

 

 

Tvilsomt at jeg vil få pengene tilbake

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ok. Snakket med paypal idag tidlig. De skrev:

 

 

For øyeblikket tilbyr vi kun kjøperbeskyttelse for fysiske, materielle varer som kan spores på nettet etter post forsendelse. Dessverre er vi ikke i stand til å tilby kjøperbeskyttelse eller undersøke krav som involverer "virtuelle" eller "immaterielle" varer.

 

Selv om vi ikke kan undersøke en transaksjon for en virtuell vare, vil jeg gjerne råde deg til å åpne en kjøpertvist på PayPal-kontoen din. Tvisten vil bli notert på selgerens konto. Dette kan oppmuntre selgeren å kommunisere med deg for og prøve å finne en løsning.

 

 

Tvilsomt at jeg vil få pengene tilbake

 

Du kan jo ihvertfall prøve det Paypal anbefaler at du gjør, dog er det liten mulighet for at du får pengene dine tilbake. Nå har du ihvertfall lært deg en lærepenge om å ikke kjøpe fra slike nettsider igjen. Kan dog anbefale G2PLAY dersom du absolutt skal kjøpe CD-keys til en billig penge, da jeg har kjøpt titalls nøkler hos dem uten problemer, og dem har en nokså god kundesupport (fikk faktisk refundert pengene mine da jeg kjøpte en "steam gift" ved et uhell). 

 

Når det kommer til steam gifts så er det stor sjanse for å bli bannet dersom en bruker akkurat de fra nettsider som G2PLAY. Nøkler er det ikke så stor risiko fordi det som oftest da bare går ut over ett spill dersom det er noe feil med nøkkelen (f.eks dersom den er stjålet eller på andre måter ulovlig blitt tilgjengelig for deg). 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Dette skrive CJS-Keys på deres hjemmeside.      

 

Warning! Paypal disputes take MUCH longer to solve

Your satisfaction is our top priority. If you have a problem with a transaction, just let us know
via our support center and we will work with you to resolve the issue.

You can contact us via the support center by emailing [email protected] - we will give you priority support!

*PAYPAL DISPUTES are resolved by our team within 3 - 14 days..
Support tickets made on our ticket system or to [email protected] receive a response within 12 hours!!*

*Once you make a dispute, you must go through our paypal dispute team, waiting for response every 72 hours..
It may take up to 14 days to solve your problem.

Our support ticket team do NOT help customers who made a dispute before contacting our support ticket team.
You will be stuck waiting for 14 days.

For this reason we recommend contacting us on [email protected] rather than the dispute system,
as it will ensure you receive replies within 12 hours, and most problems fully solved within 24 hours

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...