Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

MKX er garantert kjøp, en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte next gen konsoll. Mighty No 9 blir nok også å kjøpe, selv om jeg føler den slekter mer på MegaMan X enn de gode gamle MegaMan 1, 2, 3 (vet det kom flere, men de var de beste).

 

Hva trenger du konsoll til når du kan spille det på PC?

Samme med Mega Man X, trenger ikke noe konsoll til det gett.:p

Hvorfor ikke heller spille på en praktisk konsoll koblet til TV i stuen, uten noe styr og en kontroll som fungerer uten masse innstillinger, drivere etc? Vet at PC er bedre, men konsoll er mer praktisk. Nå regner jeg med å se emulatorer når Xbox One kommer med Win 10 ;)

Lenke til kommentar

 

 

MKX er garantert kjøp, en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte next gen konsoll. Mighty No 9 blir nok også å kjøpe, selv om jeg føler den slekter mer på MegaMan X enn de gode gamle MegaMan 1, 2, 3 (vet det kom flere, men de var de beste).

Hva trenger du konsoll til når du kan spille det på PC?

Samme med Mega Man X, trenger ikke noe konsoll til det gett. :p

Hvorfor ikke heller spille på en praktisk konsoll koblet til TV i stuen, uten noe styr og en kontroll som fungerer uten masse innstillinger, drivere etc? Vet at PC er bedre, men konsoll er mer praktisk. Nå regner jeg med å se emulatorer når Xbox One kommer med Win 10 ;)

 

 

Har du prøvd med PC? Det virker nesten ikke sånn. Det er ikke noe "styr med drivere", det er plug and play (i motsetning til konsoll, der jeg må bruke lang tid på masse dill)

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, jeg har stort sett vært PC gamer siden 1990, med unntak av en liten periode med PS2, og nå Xbox One. Når alle vennene mine også spiller på Xbox One, så er det praktisk, samt betjeningvennlig i stuen. Har faktisk også HTPC, men den bruker jeg til sofasurfing, Netflix, TV2 Sumo og sånt (kun Intel HD4000 IGP).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...