Woodoo Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Jeg lastet ned Need for Speed: Underground demoen i dag. Jeg installerte det og alt gikk som det skulle, helt til jeg skulle slå det på. Når jeg går inn i spillet blir skjermen svart, og det ser ut som at jeg kommer inn i spillet snart, men så plutselig detter jeg bare ut i Windows igjen... Noen som vet hva som kan være feilen?
darker Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 har akkurat samme problem. Bare tryner til desktop når jeg forsøker å starte det.
ebso86 Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Gå til http://www.nfsu-norge.tk, løsningen finnes på forumet, husker den ikke i hodet. Mvh. Erik
Mr.Devil Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 kontrollpanel > regions innstillinger > engelsk(australia)
Woodoo Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 Tusen takk for svar! Nå virker det som bare det *grin*
eiriksen Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hentet fra www.nfsu-norge.tk demoen er lagd for australia, så det er derfor du må endre på regionsinnstillingene, men den europeiske demoen slippes i morgen (Torsdag 6 november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå