Gå til innhold

Trenger tips til ekstern disk til Wii U


Thor.

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en ekstern harddisk som fungerer til Wii U? Har flere kompakte disker men ingen som henter strøm eksternt fra strømnett. Ser etter en på 1.5-2 TB som andre har bekreftet fungerer og som kan kjøpes på nettbutikk eller en av elektrobutikkene her i lands.

 

Grunnen til så stor disk er rett og slett fordi at prisforskjellen mellom en på 500 og 2000 GB er så liten at jeg like så gjerne kan gå for en stor en som i senere anledning kan brukes til andre ting den dagen jeg er ferdig med Wii U.

 

Bonus om harddisken støtter USB 3.0!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Jeg har den siste anbefalte der. Pluss en y-adapter til strøm. Utrolig greit å slippe ekstra strømadapter.

 

Husk at når du først har koblet til og konfigurert harddisken så må den være tilkoblet hele tiden. Starter du WiiU-en uten vil du få feilmelding.

Noen som har en link til en USB 3 Y kabel som passer til Wii U og til harddisken som er linket til under? Helst norsk nettbutikk.

 

https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Nintendo-WiiU/Wii-U-Tilbehør/Lagring/Ekstern-Harddisk-1TB-til-Wii-U-Optimal-Ekstern-Disk-7200RPM125375-p0000054167

 

Noen som har erfaring med denne harddisken i linken over uten USB Y kabel? Jeg har lest at det anbefales harddisk med egen strømforsyning, men Gamezone anbefaler denne til Wii U, og denne får strøm gjennom USB.

Endret av 13:18
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...