Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

må sjekke snappen hans...


Anbefalte innlegg

Jeg har en slags tvangstanke om at jeg bare må holde meg oppdatert på hvor mye han jeg er på gang med snapper. Altså ikke hele tiden, men om jeg for eksempel ikke hører noe innen rimelig tid, la oss si innen ettermiddagen, så går jeg inn og sjekker hvor mange snaps han har sendt til da, og går inn igjen og oppdaterer meg jevnlig for å holde øye med hvor mange snaps han snapper utover kvelden. Om jeg da ser at han snapper mye, altså at poengene øker mye (mer enn 20 på et par timer) så begynner tankene å kverne og jeg er redd han snapper med andre kjerringer i stedet for meg..

 

Er det flere som holder på slik og hva tenker dere? Jeg liker ikke at jeg gjør det, men jeg må bare..



Anonymous poster hash: f2258...0a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det på samme måte til tider.. utrolig slitsomt. Ble nesten litt furt når topplista forsvant, hahaha. Mitt tips er å bare tvinge deg selv til å slutte. kommer ikke noe godt ut av å stalke han slik.. :/ slapp mer av, ha fokuset på hvordan han er mot deg i virkeligheten :)

 

fy fader hvilken digital verden vi lever i



Anonymous poster hash: 7ab1c...d06
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Mitt forslag er å avinstallere Snapchat. Det er helt tydelig ikke bra for deg.

 

Det ville bare gjort det verre. Jeg er nødt å ha snap av forskjellige årsaker

 

Anonymous poster hash: f2258...0a0

 

Ingen er nødt til å ha snap, eller instagram, eller twitter. Spar meg, du er avhengig som 90% av ungdommen nå til dags.

Lenke til kommentar

Er dere sammen? Altså som i eit skikkelig forhold eller har dere nettopp "begynt". 
Det høres ikkje spessielt lovende ut. Trur du må slette hele drittet.

Dette gjør det ikkje noe bedre:
Men hva får deg til å tro at han ville brukt snapchat for å ha kontakt med andre? De fleste eg kjenner bruker forstatt facebook til å holde samtaler med.

 

 

Ingen er nødt til å ha snap, eller instagram, eller twitter. Spar meg, du er avhengig som 90% av ungdommen nå til dags.

Ungdommer? Mer "jenter" om man skal sette det i ein bås, noe du gjør. De fleste eg kjenner av jenter bruker telefon store deler av tiden, de fleste av gutter eg kjenner bruker den i ein mye mindre skala (17 år, så midt i ungdomsstiden). Dette basert på 50 elever ved ein vgs og ellers folk eg kjenner.



Anonymous poster hash: 2d726...04b

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

 

Jeg har en slags tvangstanke om at jeg bare må holde meg oppdatert på hvor mye han jeg er på gang med snapper. Altså ikke hele tiden, men om jeg for eksempel ikke hører noe innen rimelig tid, la oss si innen ettermiddagen, så går jeg inn og sjekker hvor mange snaps han har sendt til da, og går inn igjen og oppdaterer meg jevnlig for å holde øye med hvor mange snaps han snapper utover kvelden. Om jeg da ser at han snapper mye, altså at poengene øker mye (mer enn 20 på et par timer) så begynner tankene å kverne og jeg er redd han snapper med andre kjerringer i stedet for meg..

 

Er det flere som holder på slik og hva tenker dere? Jeg liker ikke at jeg gjør det, men jeg må bare..

 

Anonymous poster hash: f2258...0a0

 

Du høres ut som en ekstrem stalker! Har kontroll på hvor mange snapper han sender i timen virker sykt! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ungdommer? Mer "jenter" om man skal sette det i ein bås, noe du gjør. De fleste eg kjenner av jenter bruker telefon store deler av tiden, de fleste av gutter eg kjenner bruker den i ein mye mindre skala (17 år, så midt i ungdomsstiden). Dette basert på 50 elever ved ein vgs og ellers folk eg kjenner.

 

 

Anonymous poster hash: 2d726...04b

 

Ok, jeg baserer min erfaring på tre videregående skoler med rundt 500-800 elever per skole. Samt vennekretsen min som er helt lik. 

 

Du kan tro det du vil, men gutter er nesten like mye på sosiale medier som jenter. Jeg har kuttet det meste ut, massivt tidsfordriv uten mening.

Endret av Slettet-GlDE6z
quotepyramide
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har en slags tvangstanke om at jeg bare må holde meg oppdatert på hvor mye han jeg er på gang med snapper. Altså ikke hele tiden, men om jeg for eksempel ikke hører noe innen rimelig tid, la oss si innen ettermiddagen, så går jeg inn og sjekker hvor mange snaps han har sendt til da, og går inn igjen og oppdaterer meg jevnlig for å holde øye med hvor mange snaps han snapper utover kvelden. Om jeg da ser at han snapper mye, altså at poengene øker mye (mer enn 20 på et par timer) så begynner tankene å kverne og jeg er redd han snapper med andre kjerringer i stedet for meg..

 

Er det flere som holder på slik og hva tenker dere? Jeg liker ikke at jeg gjør det, men jeg må bare..

 

Anonymous poster hash: f2258...0a0

 

Du høres ut som en ekstrem stalker! Har kontroll på hvor mange snapper han sender i timen virker sykt! 

 

Spessielt når det er innblandet "Tvangstanker" i bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, jeg baserer min erfaring på tre videregående skoler med rundt 500-800 elever per skole. Samt vennekretsen min som er helt lik. 

 

 

Du kan tro det du vil, men gutter er nesten like mye på sosiale medier som jenter. Jeg har kuttet det meste ut, massivt tidsfordriv uten mening.

 

Om alle bruker det, så vil det å ikkje bruke det bli usosialt tenker eg. 

Merker at det er stor forskjell mellom å bruke det og ikkje iforhold til din sosiale. Er du ikkje på Face, får du heller ikkje kontakt med vennene dine, fordi ingen bruker SMS lengre :p Er du ikkje på twitter får du ikkje vite ein hau med ubrukelige ting og quotes og dritt ingen bryr seg om (Twitter e dritt) og resten e no der :p

 

Anonymous poster hash: 2d726...04b

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

 

Er dere sammen? Altså som i eit skikkelig forhold eller har dere nettopp "begynt". 

 

 

 

Vi holder på, er i begynnerfasen ja. Han gir meg ikke noen grunn til å mistenke han holder på med noe bak ryggen min, men jeg er i utgangspunktet "sjalu" og har behov for å sjekke slikt.. og merker det er jævla slitsomt. Men dette hadde like gjerne skjedd med hvem som helst jeg skulle holdt på med.

 

Anonymous poster hash: f2258...0a0

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Om alle bruker det, så vil det å ikkje bruke det bli usosialt tenker eg. 

Merker at det er stor forskjell mellom å bruke det og ikkje iforhold til din sosiale. Er du ikkje på Face, får du heller ikkje kontakt med vennene dine, fordi ingen bruker SMS lengre :p Er du ikkje på twitter får du ikkje vite ein hau med ubrukelige ting og quotes og dritt ingen bryr seg om (Twitter e dritt) og resten e no der :p

 

 

Anonymous poster hash: 2d726...04b

 

Det stemmer, jeg er på facebook messenger og snapchat til tider. Men ikke i sykelige mengder som veldig mange er.

 

Insta, twitter, flickr og alt det andre har jeg holdt meg god for da.

Endret av Slettet-GlDE6z
quotepyramide
Lenke til kommentar

Du virker sinnsyk. Er glad jeg ikke er gutten/mannen i denne situasjonen, han er veldig uheldig som kan bli kjæreste med deg. Kanskje veldig direkte, men det er fakta. Jeg skriver at du ikke er frisk, og flere gjør det samme... Ta det til deg, og gjør noe med det.

 

De som er syk innser det som oftest ikke der og da, først i etterkant da alt har blitt mye verre :) Do something nå.

Lenke til kommentar

Vi gutter elsker jo å bli overvåket på alt vi gjør. Sjekker du også facebook? Hvor ofte han er på osv? Har du noen gang sjekket internett historien hans? 

 

Holder du på med han ikke sant? Eventuelt hvor lenge og hvor seriøst vil du si at forholdet er?

Litt usikker på om det er tvangstanker. Tror Trådstarter bare er utrolig utrolig sjalu av seg. Tror du absolutt bør snakke med han hvis du vil at dette forholdet skal gå til neste nivå. Eneste måten du kanskje kan få løst det på. Du kan ikke gå inn i et seriøst forhold og ha det sånn. Da vil du aldri kunne slappe av. Hvordan føler du deg når han går ut på byen uten deg? 

 

Du kan gjerne si til deg selv at du bare må stole på han. Du sier jo selv at han ikke gir deg noen grunn til å ikke stole på han. Men med din sjalusi så tror jeg ikke det vil hjelpe særlig. 

Lenke til kommentar

Vi gutter elsker jo å bli overvåket på alt vi gjør. Sjekker du også facebook? Hvor ofte han er på osv? Har du noen gang sjekket internett historien hans? 

 

Holder du på med han ikke sant? Eventuelt hvor lenge og hvor seriøst vil du si at forholdet er?

Litt usikker på om det er tvangstanker. Tror Trådstarter bare er utrolig utrolig sjalu av seg. Tror du absolutt bør snakke med han hvis du vil at dette forholdet skal gå til neste nivå. Eneste måten du kanskje kan få løst det på. Du kan ikke gå inn i et seriøst forhold og ha det sånn. Da vil du aldri kunne slappe av. Hvordan føler du deg når han går ut på byen uten deg? 

 

Du kan gjerne si til deg selv at du bare må stole på han. Du sier jo selv at han ikke gir deg noen grunn til å ikke stole på han. Men med din sjalusi så tror jeg ikke det vil hjelpe særlig. 

Vi har holdt på i noen uker. Vi er nylig fylt 18 begge to så jeg har ikke opplevd at han er på byen "uten meg" enda, heldigvis, ikke festing heller. Sjalu er jeg kanskje, men det å kalle meg sinnsyk er for drøyt!

 

Anonymous poster hash: f2258...0a0

Lenke til kommentar

Det er litt ekstremt ja...

 

 

Har du vurdert å sende ham snap når du ikke hører noe innen rimelig tid istedenfor?

 

 

Hadde ei jente "konfrontert" meg med setningen: "Du sender så masse snaps som ikke går til meg - hvorfor det!?" så hadde jeg fått bakoverseis og aldri prata med personen igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...