Gå til innhold

Nikon D3200 vs Pentax K-S1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mulig, men det er ikke akkurat mye verdt. Kanskje like greit å beholde det som reservekamera eller la noen kameraløse i familien eller nabolaget arve det.

tenkte ikke å ta allverden for det ;) På ansiktsbilder\nærbilder og utendørs i godt lys er det meget bra, når lyset blir litt dårlig og uten blitz er det dårlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da fikk jeg solgt a290 inkl bæreveske og minnekort for 950 (kjøpte det på tilbud for 2800 inkl minnekort og veske for 4 år siden så klager ikke) og bestilte K-S1 i den heller grelle fargekomboen hvit og limegrønn fra cyberphoto (virket som en brukbart seriøs nettbutikk med fokus på kamera\video), men til 2500,- inkl frakt så fikk det stå til at kameraet er stygt som juling. Jeg kan sikkert gå fra det på stranda i sydligere strøk og uten å være redd for at det blir stjålet for å greie å videreselge det til en anstendig pris tviler jeg på at noen får til! Skal gi en liten rapport når jeg mottar det, men setter veldig pris på tipsene jeg fikk fra dere som kan langt mer enn meg :)

Endret av Cowboystrekk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...