Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe girdeler. Hvor?


Anbefalte innlegg

Skal ha et lite sommerprosjekt med å overhale en girkasse.

 

Noen som vet om et sted på nettet(eventuelt et firma som selger deler) jeg får kjøpe deler til girkasse?

 

Bilen er en Kia Sorento, om det skulle være spørsmål om det.

 

Også om noen vet hvor man får kjøpt billig clutch sett med svinghjul, rop ut.

 

Finner bare masse tull da jeg googler, lite relevant.

 

Takk for svar på forhånd.

 

(Deler til differensial deler er også interessant. Vil overhale begge differensialene mens jeg er i gang)

Endret av Tonjehaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å bestille deler fra Torshov, har funket ganske bra. De skaffer det meste, dog er jeg skeptisk til girkassedeler da slikt ikke er vanlige slitedeler. Kanskje må du skaffe en brukt kasse fra en høgger og skru av det du trenger av den, eller bytte hele kassen.

Lenke til kommentar

Pleier å bestille deler fra Torshov, har funket ganske bra. De skaffer det meste, dog er jeg skeptisk til girkassedeler da slikt ikke er vanlige slitedeler. Kanskje må du skaffe en brukt kasse fra en høgger og skru av det du trenger av den, eller bytte hele kassen.

 

Takk for svar, Kremt.

 

Hvordan er Torshov på priser? Eksempler.

 

Skal overhale 2nd og 3rd gir + lagre

Endret av Tonjehaug
Lenke til kommentar

Er vel sånn rundt de andre som leverer bildeler vil jeg tro. De henter varer fra diverse leverandører, f.eks Hellanor. Får ofte bedre priser gjennom Torshov enn direkte til Hellanor.

Beste er å ringe og spørrre til din lokale butikk, det meste er skaffevare men noen småting har de alltids liggende.

Lenke til kommentar

Skal du bytte drevene til 2 og 3 gir?

Lager kan du få taki feks på tess, trenger ikke kjøpe det fra kia...

 

Ellers så hadde det sikkert vært mye lettere å bare fått taki ei brukt kasse, selvom det er en bil det ikke akkurat renner over med brukte deler til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...