AfterGlow Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 Nå har også bilprodusentene begynt å ta i bruk VR-teknologien.Her «kjører» han Lamborghinis nye superbil med VR-briller
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 Han "kjører" ikke Lamborghinis nye superbil. Han "sitter på." En ikke ubetydelig forskjell... 5
esoteric Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Må ha vært verdens kjedeligste Lamborghini tur, halve morroa er jo å få kjenne på akselerasjonen. 3
Kikert Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Må ha vært verdens kjedeligste Lamborghini tur, halve morroa er jo å få kjenne på akselerasjonen. Jeg må si meg uenig i det, axen er hele morroa. Hvis man ikke har liten tissefant da ;D
Comma Chameleon Skrevet 15. mars 2015 Skrevet 15. mars 2015 Må ha vært verdens kjedeligste Lamborghini tur, halve morroa er jo å få kjenne på akselerasjonen. Jeg må si meg uenig i det, axen er hele morroa. Hvis man ikke har liten tissefant da ;D Uenig. Halve morroa er aksen, og resten er kjøreegenskapene (svinger, toppfart ++). Utseendet er en bonus fra en annen verden.
Serpentbane Skrevet 15. mars 2015 Skrevet 15. mars 2015 Uanig, morroa med denne er alle de blonde bimbobertene som sklir ned i passasjersetet og etterlater en fuktig dam på skinnet... 1
Anbefalte innlegg