Gå til innhold

iPhone 6+ for 1700 kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvilsomt.

Er det en god kompis, eller total fremmed?

 

Uansett, si at du gjerne vil se på mens han viser deg at det er hans telefon, at han taster inn passord mens du er tilstede.

Se på mens han sletter telefonen fra sin iCloud konto! (selvfølgelig snu deg vekk akkurat når han taster passordet).

Lenke til kommentar

Hvis du ser på mens han sletter telefonen fra sin iCloud konto, og 'nullstiller og sletter alle innstillinger og data' så er du safe.

Da blir telefonen tom, uten passord og sperrer, og klar til ny eier akkurat som om du pakket den opp ny!

 

(og ta ut SIM-kortet selvfølgelig)

 

EDIT: Men det er jo fremdeles mistenkelig billig da...

Endret av ozone
Lenke til kommentar

skjermen er jo helt knust da og han er vist litt desperat, må jeg ha eget sim-kort når jeg skal opprette icloud konto? for det er noe jeg ikke har atm.

Er det ikke fryktelig kostbart å bytte skjerm på 6+?

Om noen i det hele tatt klarer å skaffe deler og glass?

 

Edit:

 

http://www.mobrep.no/vi-reparerer/iphone

 

1 700,- + 3 890,- blir 5 590,- Ny telefon koster 7 590,-

Endret av WishYou
Lenke til kommentar

Iphone 6Plus - 4199,- inkludert montering - denne prisen kan endres uten varsel

 

Prisen for bytte av glass på 6plus hos iphoneklinikken.no.

 

Hadde aldri kjøpt en knust telefon. Spesielt ikke hvis selger fremstår som så desperat.

Er viktig å huske at telefonen har vært gjennom ganske røff behandling dersom den er knust, garantier faller bort etc.

 

Så ja du kan få en 6plus nesten 2k billigere enn ny, men ingen sikkerhet hvis noe skulle skje med den. Virkelig ikke verdt det i mine øyne.

Endret av deac
Lenke til kommentar

 

Syke priser! Replacements ligger til 7-800,- på ebay. Ran

 

EDIT: Virker ikke ut til å være mye arbeid forbundet med jobben heller...

Men funker det da,serriøst ordentlig, som det skulle vært real copy elns av den orginale skjermen?

og hvordan, skalman montere det selv? noe jeg aldrig har gjort før

 

 

Han viser jo i videoen hvordan man tar i fra hverandre og setter i sammen igjen. Men det er nok ikke ekte skjermer nei, men det er det ikke mange som får ved bytte tror jeg. Mange påstår at de er ekte men tviler på at det stemmer.. Vill nok være minimale forskjeller om du ikke går for noen som er åpenbart for billige.

Lenke til kommentar

jeg forstiller meg det kommer som china vare og kommer til og bli ødelagt like fort igjen like etter jeg? vet ikke, men på selge den videre på nettet etter den reperasjonen, ville jeg kunnet tjent noen extra kroner da? Hvor mye + kr ca. tror vi?

For hva var det egentig prisen på den replacement skjermen var på, og fååes bestillt hvor i fra?

Endret av sneakertweaker
Lenke til kommentar

jeg forstiller meg det kommer som china vare og kommer til og bli ødelagt like fort igjen like etter jeg? vet ikke, men på selge den videre på nettet etter den reperasjonen, ville jeg kunnet tjent noen extra kroner da? Hvor mye + kr ca. tror vi?

For hva var det egentig prisen på den replacement skjermen var på, og fååes bestillt hvor i fra?

 

Faktisk når jeg søkte på ny ser det ut til at prisen jeg først fant var til "normal" iphone 6, mens prisen for pluss er langt dyrere! Rare greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...