Gå til innhold

Tips Herrefrisør Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Abonnerer. Har selv brukt Central Park på Grunerløkka. Godt fornøyd, men det er for dyrt for en student. Betaler vel kr 600 for en klipp.

 

Grunnen til at jeg gikk der var at jeg var noe skamklipt hos min tidligere stamfrisør (200 kr klippen) som i starten var meget bra, men etter han begynte å ta inn nye frisører annenhver uke gikk jeg meg på en smell.

Lenke til kommentar

Mamozin ved Brugata. Tyrkisk (?) tv i bakgrunnen, ingen kleine samtaler om hvordan det går på skolen og ferdig kjapt. Fornøyd de fire siste fire gangene jeg har vært der (typisk Clooney-klipp).

 

Tar ikke kort, så ta med deg en 200-lapp og bli positivt overrasket. :)
e: er vel studentrabatt og når jeg tenker meg om, 200,- er for standard herreklipp.

Endret av skycharizards
Lenke til kommentar

Mamozin ved Brugata. Tyrkisk (?) tv i bakgrunnen, ingen kleine samtaler om hvordan det går på skolen og ferdig kjapt. Fornøyd de fire siste fire gangene jeg har vært der (typisk Clooney-klipp).

 

Tar ikke kort, så ta med deg en 200-lapp og bli positivt overrasket. :)

e: er vel studentrabatt og når jeg tenker meg om, 200,- er for standard herreklipp.

Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Mamozin ved Brugata. Tyrkisk (?) tv i bakgrunnen, ingen kleine samtaler om hvordan det går på skolen og ferdig kjapt. Fornøyd de fire siste fire gangene jeg har vært der (typisk Clooney-klipp).

 

Tar ikke kort, så ta med deg en 200-lapp og bli positivt overrasket. :)

e: er vel studentrabatt og når jeg tenker meg om, 200,- er for standard herreklipp.

 

Haha. Kjente igjen beskrivelsen. Tror det må være der jeg klipte meg før (ikke stamfrisøren nevnt lenger opp vel og merke).

 

Litt tvilsomt å ikke ha kortmaskin og bukselommene som kassaapparat. ;)

 

Brukte å gå dit når jeg jeg hadde maskinkort hår, men skal faktisk gi de en sjanse neste gang.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Bruker-239845

Hva endte du med?

 

Vurderer sjekke ut Mamozin i morgen. Googlet den nå og det er ikke den jeg trodde. Min faste frisør gir meg klipp ned mot 500, men er ganske blakk nå, så vil helst spare cash om jeg kan. :) 

Lenke til kommentar

Av erfaring, så foretrekker jeg mannlige frisører. Det er ganske greit når ei deilig jente presser puppene sine mot meg... men når jeg skal klippe meg, så setter jeg mer pris på bra klipp.
I en mannlig frisør får du enten en som virkelig liker det han driver med, eller en homo. Begge deler fungerer like bra.

Jenter? Mesteparten blir frisører fordi de fant ikke på noe bedre og er der "fordi de må", kan du si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...